مخابرات اينترنت 2 مگابايتي مي‌دهد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

داوود زارعیان در گفت وگو با موبنا با اشاره به اینکه فعالیت و سرمایه گذاری بر روی سرویس های ارزش افزوده از جمله اهداف مخابرات است که از سال های گذشته بر روی آن اقداماتی انجام شده، اظهار داشت: مخابرات علاوه بر توجه به این هدف، واگذاری سرویس ADSL را در دستور کار خود قرار داده است و قصد دارد مشترکان خود را در این حوزه افزایش دهد.
وی با تاکید بر اینکه مخابرات بحث تعامل با شرکت های PAP را دنبال می کند، گفت: این شرکت برای واگذاری سرویس کل بازار اینترنت پرسرعت را نمی خواهد و قصد دارد تنها به اندازه سهم خود در این حوزه فعالیت کند.
زارعیان خاطر نشان کرد: در شرایط حاضرحدود یک میلیون و 600 هزار پورت توسط شرکت مخابرات ایران نصب شده و 940 هزار پورت نیز واگذار شده است.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: هم اکنون مخابرات در چند نقطه به صورت پایلوت واگذاری اینترنت روی فیبر نوری را آغاز کرده است.
شرکت مخابرات ایران نزدیک به دو سال است که در زمینه واگذاری اینترنت پرسرعت در کشور فعالیت می کند ، این درحالیست که پیش از این مسئولان شرکت مخابرات ایران از واگذاری ADSL به 10 درصد مشترکان تلفن ثابت کشور - معادل واگذاری 2.5 میلیون پورت پرسرعت اینترنت - تا پایان سال گذشته خبر داده بودند تا توسعه اینترنت پرسرعت روند سریعتری به خود گیرد.

ايتناآناليز.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب