پرفروش​ترین محصولات الکترونیکی سال ۲۰۱۱
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

به گزارش «24»، سال ۲۰۱۱ با تمام اتفاقات متنوع، با تمام جنگ و خون ریزی هاش، تمام بحران های اقتصادی و صد البته در همین حال پیشرفت های علمی رو به اتمام است. شاید بتوان سال ۲۰۱۱ را سال تبلت ها نامگذاری کرد. با فروش سرسام آور تبلت ها در سرتاسر دنیا و مخصوصا موجود عجیب و غریب شرکت اپل ( ipad ) ، شرکت های بیشتری در سال ۲۰۱۱ به این نتیجه رسیدند که تبلت تولید کنند آن هم ارزان قیمت تر از آی پد. شرکت کوبی الکترونیک یکی از آنها بود که قرار است ۵ تبلت را در سال ۲۰۱۲ معرفی کند.  

این گرایش به تولید تبلت از سوی شرکت ها و خرید آن از سوی مردم به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۲ نیز ادامه خواهد داشت.

از سال ۲۰۰۷ گوشی آیفون یکی از محصولات لوکس گجت بازها بوده و هست. این گوشی که با سیستم عامل مخصوص شرکت اپل ( iOS ) کار می کند تا سال پیش در صدر جدول گوشی های هوشمند بود تا اینکه سر و کله سیستم عامل قوی و اپن سورس غول دنیای تکنولوژی یعنی گوگل اندروید پیدا شد. با استقبال سازندگان گوشی در دنیا از اندروید ، گوشی های اندرویدی به سرعت بخش قابل توجهی از بازار گوشی های هوشمند را از آن خود کردند. گوشی سامسونگ گالکسی اس ۲ از آن دست گوشی هایی بود که به عنوان جایگزینی مناسب برای آیفون در نظر گرفته شد . در سال ۲۰۱۱ به دلیل استقبال مردم از اندروید و با وجود گوشی های هوشمند اندرویدی ، تعادل خاصی در بازار گوشی بین آیفون و اندروید ایجاد شد.

اما این پایان کار نیست چون اندروید قابل اجرا بر دستگاه های دیگر همچون تبلت، کتابخوان الکترونیکی و دستگاه های مسیریاب جغرافیایی ( GPS ) نیز هست و از این بابت گوی سبقت از دیگر دستگاه ها را ربوده. انتظار می رود در سال ۲۰۱۲ اندروید به صدر جدول بیاید.

وقتی صحبت از رسانه های تصویری می شود تکنولوژی HD خود نمایی می کند. دستگاه تصویری در سال ۲۰۱۱ اعم از ضبط کننده تصویر مثل دوربین فیلم برداری و عکس برداری و پخش کننده تصویر مثل تلویزیون اگر ویژگی HD را ساپورت نمی کردند در سبد خرید مردم دنیا جا نداشتند مثل اینکه مردم دستگاه تصویری که HD نباشد را از رده خارج تلقی می کنند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب