اورانگوتان‌ها صاحب آی پد می شوند
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
- اورانگوتان های باغ وحش شهر میلواکی فعلا آخرین گروهی هستند که تبلت محبوب اپل را دریافت کرده اند. ظاهرا در حالیکه گوریل های این باغ وحش کاملا خودشان را نسبت به این تبلت ها بی تفاوت نشان دادند ، (احتمالا دلشان Kindle Fire می خواسته) اورانگوتان ها از خوشحالی پر در آورده بودند.
 

به گزارش خبرآنلاین، ماجرا از اینجا آغاز شد که یکی از نگهبانان این باغ وحش در صفحه شخصی خود در فیس بوک به شوخی نوشت که دوست دارد به میمون های باغ وحش آی پد بدهد. پس از خواندن ایده این خانم نگهبان، یک نفر داوطلب شد که تعدادی آی پد به آنها اهدا کند. مدتی طول نکشید تا اپلیکیشن مخصوص میمون ها هم درست شد. بله درست خواندید.. اپلیکیشن مخصوص میمون ها!

یان رافرت ، متصدی بخش پستانداران اولیه باغ وحش توضیح داد که در ابتدا از ترس اینکه مبادا این حیوانات فوق العاده قوی آی پد ها را به دو نیمه کنند ؛ آنها را از در قفس نگذاشتیم. رافرت به LA Times گفت : ما اول فقط آی پد ها را به آنها نشان دادیم و یا با آن برایشان قصه خواندیم و اجازه دادیم با بعضی از اپلیکیشن ها کار کنند. ما اجازه ندادیم تا آنها آی پد را در دست بگیرند اما می توانستند با چسباندن انگشتهای خود از لای میله های قفس بر روی صفحه آن نقاشی کنند. یک فیلم از نقاشی کشیدن آنها هست اما خیلی واضح نیست.

اورانگوتان‌ها صاحب آی پد می شوند

Orangutan Outreach یک برنامه حفاظت از اورانگوتان ها است که در نظر دارد به اورانگوتان های سایر باغ وحش ها مثل باغ وحش آتلانتا و تورنتو کمک کند تا بتواندد آی پد را در دستان پشمالوی خود بگیرند. اتفاق تازه ای که در این برنامه افتاده استفاده از FaceTime ( برنامه برقراری ارتباط ویدئویی بین دستگاههای اپل ) بین اورانگوتان ها در باغ وحش های مختلف است.

ریچارد زیمرمن ، مدیر اجرایی Orangutan Outreachگفت اپلیکشن های طراحی شده برای میمون ها دو هدف اساسی را دنبال می کند: تحریک و برانگیختن اورانگوتان ها و بالابردن سطح آگاهی آنها برای رفاه بیشتر اورانگوتان ها در اندونزی و مالزی، دو کشوری که تعداد اورانگوتانهایشان رو به کاهش است و همچنین زادگاه آنهاست که هم اکنون در معرض خطر قرار گرفته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب