معايب ويندوز ۸ اعلام شد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
3 / 5برچسب:, :: 11 ::  نويسنده : BlackHats

   یک تحلیلگر شرکت پژوهش و مشاوره در زمینه فناوری اطلاعات در آمریکا سیستم عامل جدید مایکروسافت را که تحت عنوان ویندوز8 عرضه شده را برای کاربران رایانه های رومیزی ناکارآمد توصیف کرد.

گانار برگر تحلیلگر شرکت تحقیقاتی گارتنر تنها یک واژه برای توصیف سیستم عامل ویندوز 8 برای کاربران ارائه داده و آن واژه ناکارآمد است.

شرکت پژوهش و مشاوره در زمینه فناوری اطلاعات است که شعبه مرکزی آن در شهر استمفورد در کانکتیکات واقع شده‌است.

وی این سیستم عامل جدید را که هنوز وارد بازار نشده است در پنج بخش مورد نقد و بررسی قرار داده است و در نتیجه این بررسی ها اعلام کرده است که این سیستم عامل برای دستگاه های لمسی کارکرد خوبی دارد.

مایکروسافت به برگر یک دستگاه اسلیت سامسونگ به صورت امانت واگذار کرده بود و طی این بررسیها تحلیلگر گارتنر مشکلات ویندوز 8 را شناسایی کرد.

این نسخه از ویندوز، وی را در رابطه با بالا آمدن سریع و ظاهر جذاب تحت تأثیر قرار دارد و حتی تحلیلگر گارتنر را به این نتیجه رساند که می تواند عادت حمل کردن لپ تاپ خود را به عنوان یک وسیله کاری کنار بگذارد، چرا که اسلیت می تواند کارکرد آی پد و لپ تاپ را به خوبی انجام دهد.

براساس اظهارات کارشناسان، شرکتهای تجاری برای سازگاری خود با ویندوز 8 نیاز به زمان دارند چرا که بسیاری از این شرکتها تازه به ویندوز 7 روی کرده اند. اما مهمترین قسمت نقد برگر به مسئله لمسی بودن ویندوز 8 باز می گردد که ناکارآمدی آن برای افرادی که دستگاه های عادی، رومیز و غیر لمسی استفاده می کنند به شدت مورد تأکید قرار گرفته است.

وی همچنین دسترسی از راه دور به رایانه ای که سیستم عامل آن ویندوز 8 است را یک کابوس توصیف کرد چرا که میانجی کاربری " مترو" که ویژه ویندوز 8 طراحی شده ورودی کلیدهای ویندوز را از صفحه کلید خود نمی پذیرد.

به طور کلی گفته می شود که این ویندوز می تواند در بازارهای تبلت موفق عمل کند چرا که در دستگاه های لمسی کارکرد مناسبی دارد.

ویندوز 8 این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز است و به همین دلیل نام آن را ویندوز 8 گذاشته‌اند.

مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز 8 را با پردازشگرهای 128 بیت سازگار کند، ویندوز ویستا و ویندوز 7 از پردازشگرهای 64 بیت پشتیبانی می‌کنند. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریعتر با استفاده از یواس‌بی3 و بلوتوث3، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای ورود و خروج ، میانجی کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.

نسخه نهایی ویندوز 8 در 26 اکتبر (5 آبان روز جمعه) منتشر خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب