آیفون ۵ با سیم‌ کارت جدید می‌آید
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

  در حالی که زمزمه های آغاز ساخت آیفون جدید شروع شده حالا بسیاری از اپراتورها خود را برای سیم کارت های جدید نانو که در این نسخه از آیفون به کار می‌رود آماده میکنند. 

آیفون ۵ اولین آیفونی خواهد بود که از نانو سیم کارت استفاده میکند سیم کارتی که با فرمت جدید تولید می‌شود و بسیار کوچک‌تر از میکروسیم کارتی است که هم اکنون در آیفون ۴ اس به کار می‌رود.

به گزارش فایننشال تایمز گزارشها نشان میدهد که شبکه‌های اروپایی در حال سفارش سیم کارتهای جدید هستند که گفته میشود ۴۰ درصد از میکروسیم کارتی که اولین بار در سال ۲۰۱۰ در آی پد دیده شد، کوچکت تر است. 

میکروسیم کارت که ابتدا روی اپل به کار رفت دو سال طول کشیده که آرام آرام روی گوشی های دیگر به کار رود مثلا الان سامسونگ گالاکسی اس ۳ ، اچ تی سی وان ایکس و نوکیا لومیا ۸۰۰ و ۹۰۰ از آن جمله اند که از میکروسیم کارت پشتیبانی میکنند. 

اپل پیش از این توانسته بود در رقابت با نوکیا ، بلک بری و موتورولا استاندارد جدید نانو خود را در استاندارد شبکه‌های اروپایی تصویب کند. 

سیم کارت جدید حالا البته مشکلات جدیدی را برای برخی کاربرانی ایجاد میکند که شبکه های مخابراتی آنها از آیفون ۵ پشتیبانی نمیکند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب