دانلود رایگان متن کامل گزارش فلیم
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 

دانلود رایگان متن کامل گزارش فلیم



متن کامل پرونده ویژه بررسی و تحلیل بدافزار «فلیم» منتشر شد.

ویروس فلیم(شعله) که مدتی پیش با هجوم به برخی ساختارها و سامانه‌ها تلاش در تخریب شبکه‌های کشورمان داشت، با سرعتی خوب شناسایی شد و بدنبال آن، سازندگان ضدبدافزار به ارائه تحلیل خود از چگونگی عملکرد و نفوذ و تخریب این ویروس پرداختند.

ایتنا نیز همزمان به انتشار کامل این گزارش‌ها و اطلاع‌رسانی در این زمینه می‌پرداخت.

از سوی دیگر، ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات در نخستین شماره خود بعد از شناسایی ویروس فلیم(شماره تیر ماه 1391)، پرونده ویژه‌ای را به بررسی و تحلیل این بدافزار اختصاص داد که حاوی گزارشات منتشره شرکت‌ها به همراه تحلیل و نقد برخی کارشناسان و صاحبنظران در این عرصه بود.
این پرونده که برای نخستین بار و به صورت جامع منتشر شد، مورد توجه و اقبال کارشناسان این حوزه قرار گرفت.

در بخشی از مقدمه این پرونده آمده است:
«بدافزارهای رایانه‌ای، یک به یک از راه می‌رسند؛ سیستم‌ها، شبکه‌ها و مجموعه‌های بزرگ، دستخوش اختلال می‌گردند. این اختلالات، در درجات ساده و خوشبینانه، شامل قطع سرویس و ایجاد وقفه در خدمات‌دهی است، و اما در لایه‌های عمیق‌تر و خطرناک‌تر، حاوی تهدیدات امنیتی سنگین و مهلک که گاه قادر است منافع ملی یک کشور را هدف گیرد. پیدایش و جولان پیاپی چند ویروس کامپیوتری در ایران، این زنگ خطر را به صدا درآورد که بدلایل زیرساختی و عدم آمادگی مناسب، چه میزان آسیب‌پذیری در این عرصه در کشورمان دیده می‌شود. «فلیم» آخرین نوع از این رده بدافزارها بود که با فاصله کمی از اسلاف خود، بروز کرد و موجب جنجال رسانه‌ای فراوانی هم شد.»


اکنون ایتنا نسخه آنلاین این پرونده را با فاصله چند روز از انتشار آن، به رایگان و جهت دانلود در اختیار علاقه‌مندان و صاحبنظران قرار می‌دهد.

گفتنی است تمام حقوق این پرونده متعلق به ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات است.

برای دانلود پرونده ویژه ویروس فلیم، اینجا را کلیک کنید.
  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب