تائيد تخلف ايرانسل از سوی وزارت ارتباطات
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

  یک نماینده مجلس با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با معاون پارلمانی وزارت ارتباطات در خصوص واگذاری دهها هزار سیمکارت ثبت نام نشده در سطح شهر توسط اپراتور ایرانی- خارجی ام.تی. ان. ایرانسل اعلام کرد: این مقام مسئول تلویحا تخلف اپراتور دوم را پذیرفت.

این اظهارات از سوی رمضانعلی سبحانی فرد، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در حالی بیان می شود که تا کنون دسترسی به مسئولان این وزارتخانه امکان پذیر نبوده است.
به گفته سبحانی فرد در خصوص مذاکرات صورت گرفته با معاون پارلمانی وزارت ارتباطات، این مقام مسئول گفته است که در این راستا مذاکراتی با مدیر عامل اپراتور دوم صورت گرفته که قلمبرو دزفولی در این باره به مشکلات فنی شبکه اشاره داشته و اعلام کرده که طی روزهای اخیر شبکه با مشکلات فنی مواجه بود که در حال رفع آن هستیم.

اپراتور چند ملیتی ایرانسل ام.تی. ان. همزمان با آغاز فصل تابستان و فراغت از تحصیل حدود 15 میلیون جوانان و نوجوانان ایران به توزیع دهها هزارسیمکارت بدون ثبت مشخصات خریداران از طریق دستفروشان، سوپر مارکت ها، فروشندگان گوشی موبایل و روزنامه فروشان اقدام کرده است.

این در حالیست که جمعی از کار شناسان در اینباره اعلام کرده اند که عدم ثبت نام مشخصات سیمکارت در شبکه ارتباطی به مسائل فنی ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب