رکورد زنی توئیتر در جریان بازی نهایی یورو 2012
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

  وبگاه میکروبلاگینگ توییتر اعلام کرده که در جریان بازی نهایی یورو 2012 در هر ثانیه 15 هزار توییت بر روی این وب سایت ارسال شده که به این ترتیب رکورد جدیدی برای این شبکه به شمار می‌رود.

توییتر در حالی رکورد جدیدی برای خود به ثبت رسانده که چند هفته تا برگزاری بازی‌های المپیک باقی نمانده و انتظار می‌رود در جریان رقابت‌های المپیک استفاده کاربران از این شبکه اجتماعی بیش از پیش افزایش یابد.

بر اساس گزارش توییتر، در جریان بازی ایتالیا و اسپانیا پس از ثبت چهارمین گل اسپانیا، تعداد توییت‌ها در این وبگاه به 15 هزار و 358 عدد در هر ثانیه رسید.

توییتر اعلام کرده در جریان این رقابت بیش از 16 میلیون و 500 هزار توییت در این شبکه میکروبلاگینگ ارسال شده است.

توییتر (Twitter) یک سرویس ارایه دهنده میکروبلاگینگ است که سال ۲۰۰۶ توسط جک دورسی ایجاد شد و هم اکنون بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر دارد.

توییتر با شعار ?What are you doing پا به میدان وب ۲.۰ گذاشت امّا در سال ۲۰۰۹ میلادی این شعار به «?What's happening » تغییر کرد. 

یکی از ویژگی‌های توییتر محدود بودن به تایپ تنها ۱۴۰ کاراکتر است. این دو شناسه به قدری نو بود که به سرعت در بین کاربران اینترنت به محبوبیت رسید. در توییتر افزون برفرستادن نوشتار می‌توان فیلم، عکس و صدا نیز ارسال کرد. توییتر در لغت به معنی جیک جیک کردن است.

دفتر مرکزی توییتر در سان‌فرانسیسکو، ایالت کالیفرنیا واقع است و دفاتری نیز در شهرهای بوستون، نیویورک و سن‌آنتونیو دارد. توییتر در رتبه بندی وبگاه الکسا در میان ده وبگاه برتر در رتبه نهم قرار دارد.

این شبکه اجتماعی در حال حاضر بیش از ۶۰۰ کارمند دارد و در ۱۶ زبان در دسترس است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب