اینترنت اکسپلورر 6 رسما نابود شد!
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING


برنامه نیازی به نصب ندارد و با کلیک بر روی آیکون٬ به راحتی اجرا می‌شود. فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر از ویندوزهای ویستا یا 7 استفاده می‌کنید٬ بر روی آیکون برنامه راست کلیک کرده و گزینه Run as Administrator را انتخاب کنید تا برنامه بتواند به درستی کار کند.

با اجرای برنامه محیطی به شکل زیر برای شما ظاهر خواهد شد:

آماری که سایت IE6 Countdown از درصد کاربران IE 6.0 در هر کشور ارائه می‌دهد٬ بسیار جالب است. در حال حاضر 7.7 درصد از کاربران شبکه جهانی اینترنت در دنیا از IE 6.0 استفاده می‌کنند که کشور چین با 25.2 درصد بیشترین درصد کاربران IE6.0 را به خود اختصاص داده است که البته چندان هم دور از انتظار نیست اما بسیار جای تعجب است که کشور کره جنوبی که پایتخت آن سئول را پیشرفته ترین شهر الکترونیک در سطح جهان می‌خوانند و کاربران اینترنتی آن دارای اتصالی با سرعت دانلود متوسط 30.44 مگابیت در ثانیه می‌باشند٬ پس از چین با استفاده‌ی 7.2 درصدی از IE 6.0 در رتبه دوم قرار گرفته است

 

گوگل هم چندی قبل‌تر رسما اعلام نمود که از مرورگر IE 6.0 پشتیبانی به عمل نمی آورد. البته ما که از همان ابتدای راه اندازی سایت از IE 6.0 پشتیبانی نمی‌کردیم! و حتی اگر کاربری با این مرورگر وارد آی تی ویژن شود٬ همانند تصویر زیر با پیغام اخطاری مبنی بر قدیمی بودن مروگر و پیشنهاد دانلود نسخه‌های جدید در بالای سایت مواجه می‌شود:

بنابراین اکیدا توصیه می‌کنم اگر شما هم هنوز از این مرورگر نا ایمن و کهنه استفاده می‌کنید٬ هر چه سریعتر آنرا عوض کنید. مرورگر پیشرفته٬ سریع و ایمن گوگل کروم می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد.

 

از لیست‌های موجود در قسمت چپ می‌توانید برنامه مورد نظر را پیدا کرده و با راست کلیک بر روی آن و انتخاب گزینه Delayed در اجرای آن تاخیر ایجاد کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب گزینه Disable به طور کلی مانع اجرای آن شوید.


همچنین نرم افزار این قابلیت را دارد که خودتان یک برنامه جدید برای شروع هنگام بارگذاری ویندوز تعریف کنید. برای این کار باید در قسمت User Defined راست کلیک کرده و با انتخاب Add a new program نرم‌افزار مورد نظر را وارد کنید.

در قسمت راست برنامه هم می‌توانید تنظیمات مربوط به مدت زمان تاخیر اجرای برنامه‌ها از زمان اجرای ویندوز و همچنین مدت زمان بین اجرای هر برنامه را تعیین کنید. به طور پیش فرض این مقدار برای میزان تاخیر روی 20 ثانیه تنظیم شده است.


این برنامه با ویندوزهای XP٬ Vista و Seven سازگار است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب