آی بی‌ام نرم افزار تحلیلی جدیدی برای کسب و کارهای تجاری عرضه کرد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 

آی بی‌ام نرم افزار تحلیلی جدیدی برای کسب و کارهای تجاری عرضه کرد



شرکت آی‌بی‌ام ابزار تحلیلی جدیدی عرضه کرده است که مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر می‌توانند از آن در فرایند تصمیم‌گیری خود استفاده کنند. 
این راهکار با تجزیه و تحلیل حجم وسیعی از داده‌ها و اطلاعات، امکان تصمیم‌گیری فوری را برای کسب‌وکارهای کاربر فراهم می‌کند.

به گزارش وب سایت enterpriseappstoday ، راهکار جدید شرکت آی‌بی‌ام که نرم‌افزار تحلیلی مدیریت تصمیم نام گرفته است، می‌تواند به صورت خودکار طیف وسیعی از داده‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد و بینش دقیقی از روندهای حاکم بر داده‌ها را به دست بیاورد. کسب‌وکارهای کاربر می‌توانند از این ابزار برای تجزیه و تحلیل داده‌های ذخیره شده در پایگاه‌های داده‌های کلان (big data) نیز استفاده کنند.
 
این راهکار برای تجزیه و تحلیل داده‌های کلان از فناوری‌های InfoSphere Streams و Entity Analytics شرکت آی‌بی‌ام استفاده می‌کند.
نرم‌افزار تحلیلی مدیریت تصمیم، می‌توانند با تجزیه و تحلیل پایگاه‌های داده در هر ثانیه هزاران تصمیم را به کاربران پیشنهاد دهد.
 
یکی دیگر از ویژگی‌های این نرم‌افزار این است که قابلیت تجزیه و تحلیل محتویات شبکه‌های اجتماعی را داراست و می‌تواند مطالب و نظرات مشتریان شرکت‌های کاربر درباره هر موضوع را رهگیری و تحلیل کند. شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر به کمک این قابلیت می‌توانند دامنه نفوذ خود در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی را ارزیابی کنند و بینش دقیقی از رفتار مشتریان خود نیز کسب کنند.

شرکت آی‌بی‌ام گفته است استفاده از این نرم‌افزار می‌تواند تاثیر زیادی بر سرعت و نحوه پاسخگویی کاربران به مشتریانشان داشته باشد. دیپاک ادوانی، معاون بخش محصولات و راهکارهای تحلیلی شرکت آی‌بی‌ام در توضیح اهمیت استفاده از این نرم‌افزار گفته است: در دنیای امروز، وقتی یک مشتری ابراز نارضایتی می‌کند، شرکت‌ها باید درباره واکنش‌های احتمالی به این نارضایتی تصمیم گیری کنند.

اتخاذ این تصمیم نباید با یک روز یا حتی یک ساعت تاخیر انجام گیرد، بلکه در‌‌ همان لحظه باید نسبت به آن واکنش نشان دهند.
این نرم‌افزار به کارکنان شرکت‌ها وسازمان‌های کاربر کمک می‌کند تا در چنین مواقعی در لحظه تصمیم‌گیری کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب