ساخت دستگاه آناليز تابلوي برق با قابليت ارسال پيامك در كشور
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

مهندس حميد بادامي‌نجات، مديرعامل شركت دانش بنيان سازنده اين دستگاه در گفت‌وگو با خبرنگار «فناوري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌اظهار كرد: پاور آناليز هوشمند، دستگاهي است كه مي‌تواند 42 پارامتر تابلو برق صنعتي را اندازه‌گيري و آناليز كرده و آن را از طريق اينترنت و يا ارسال پيامك براي مركز اطلاعات خود ارسال كند. اين پارامترهاي تخصصي شامل توان‌هاي اكتيو، ري‌اكتيو، توان‌هاي ظاهري، ولتاژهاي سه فاز، جريان‌هاي سه فاز، ضريب قدرت و ... است.

وي با بيان اين كه اين محصول داراي گواهي ثبت اختراع بوده و طراحي و ساخت آن از طريق مهندس معكوس به صورت كاملا بومي صورت گرفته است، افزود: توليدكنندگان اين دستگاه چند شركت الماني، هندي و چيني هستند، اما اين دستگاه يك ويژگي نسبت به نمونه‌هاي خاجي خود دارد و آن اين است كه مي‌تواند با چهار خروجي اطلاعات اندازه‌گيري شده را به وسيله پيامك و اينترنت ارسال كند.

بادامي‌نجات ادامه داد: گر چه ماموريت اصلي پاور آناليز هوشمند ساخته شده اندازه‌گيري پارامترهاي تابلو برق است اما اين دستگاه با چهار خروجي كه در آن تعبيه شده، مي‌تواند پارامترهاي مختلف را روشن و خاموش يا فعال و غير فعال كرده و بدين وسيله قابليت كنترل را نيز به كاربر مي‌دهد. وي در پايان تصريح كرد: دستگاه پاور آناليز هوشمند در حال حاضر به توليد انبوه رسيده و براي كارخانه ها، اداره‌هاي آب و فاضلاب و هر صنعتي كه از آب استفاده كرده و نياز به آناليز تابلو برق آن وجود داشته باشد كاربرد دارد كه اميدواريم بتوانيم نياز كشور را به اين محصول برطرف كنيم. 

isna.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب