هکر جوان به عملیات خرابکارانه خود اعتراف کرد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 

هکر جوان به عملیات خرابکارانه خود اعتراف کرد



رایان کلری عضو گروه هکری موسوم به LulzSec به انجام حملات هکری و خرابکارانه‌ای که به وب سایت‌های مشهور جهان از جمله وب سایت‌ سازمان CIA و وزارت دفاع آمریکا و حمله و سایت‌های دولتی و خصوصی در انگلستان انجام شده اعتراف کرد.


به گزارش ایتنا از تلگراف، کلری ضمن اعترافات خود اعلام کرد به همراه همکار و دوست ۱۹ ساله خود جیک دیویس حملات هکری را علیه وب سایت‌هایی از قبیل؛ NHS، سونی، نینتندو، پلیس آریزونا، استودیو قرن بیست فاکس و چندین وب سایت مشهور دیگر با هدف برهم زدن انجام فعالیت و سرویس انجام می‌شود را ترتیب داده‌اند.

این ۲ هکر جوان در اعترافات خود به صراحت اعلام کردند که در برنامه‌ریزی‌ها و طرح‌های خود از هکرهای مختلف و عضو گروه هکرهای ناشناس و Internet Feds هم استفاده کرده‌اند.

هکرهای جوان که با حضور در دادگاه Southwark در برابر اتهامات وارده از خود دفاع می‌کردند، اتهام استفاده و بهره‌برداری از اطلاعات محرمانه وب ‌سایت‌های مشهور را به کلی رد کرده و نپذیرفتند.

در حال حاضر این ۲ هکر جوان به تجاوز به حریم خصوصی و بر هم زدن نظم و انجام حملات مخرب متهم شده‌اند و دادگاه نهایی آنها قرار است در هشتم ماه آوریل سال آینده میلادی برگزار شود. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب