اروپا و توقف سرمایه‌گذاری در صنعت آی‌تی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 مرکز تحقیقاتی Forrester Research با انتشار گزارشی اعلام کرد، به دنبال نابسامانی شرایط اقتصادی اروپا و ارزش واحد پولی این منطقه پیش‌بینی می‌شود که میزان سرمایه‌گذاری‌های کشورهای اروپایی در حوزه فناوری اطلاعات طی امسال و سال آتی متوقف شود.


«اندرو بارتلز» از تحلیلگران مرکز Forrester و نویسنده گزارش نهایی این تحقیق توضیح داد: «بر اساس نتایج به دست آمده احتمال می‌رود که در پی بروز بحران اقتصادی، سرمایه‌گذاری در زمینه IT در منطقه اروپا طی سال ۲۰۱۲ تا حد صفر کاهش یابد. مورد بد‌تر در این زمینه سقوط ارزش پولی یورو و بروز مشکلات اقتصادی بیشتر در این منطقه است».

به گفته بارتلز به نظر می‌رسد که قانون‌گذاران اتحادیه اروپا برای جلوگیری از مشکلات پیش آمده، اقدامات لازم را به میزان کافی انجام داده‌اند. با توجه به شرایط یاد شده پیش‌بینی می‌شود که میزان سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری اطلاعات در منطقه اروپا طی سال جاری میلادی تنها ۳/۰ درصد رشد داشته باشد.

اما اگر یورو سقوط کند، میزان سرمایه‌گذاری اروپا در حوزه فناوری به میزان چشمگیری کاهش خواهد یافت. بارتلز در این خصوص گفت: «مدیران فناوری باید میزان سرمایه‌گذاری‌ها و هزینه‌های خود در سال ۲۰۱۲ را با این مسئله هماهنگ کنند. این در حالی است که برنامه‌ریزی‌های اروپا به بهبود وضعیت یورو و تغییر شرایط اقتصادی در سال ۲۰۱۳ امید‌ها را بیشتر می‌کند».

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب