مایکروسافت پیشنهاد موتورولا را رد کرد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 

مایکروسافت پیشنهاد موتورولا را رد کرد



به گزارش ایتنا از گاردین، شرکت موتورولا که به تازگی به عضو جدیدی از خانواده گوگل تبدیل شده برای حل اختلافات قدیمی که بر سر استفاده از حق امتیاز اختراع با مایکروسافت داشته، پیشنهاد جدیدی را داد که با واکنش سرد مایکروسافتی‌ها مواجه شد.


مدیران موتورولا وقتی احساس کردند که این اختلافات می‌تواند جایگاه آنها را در بازار آندرویدی‌های آمریکا متزلزل کند، تصمیم گرفتند تا هر طور شده غول نرم‌افزار و سیستم عامل جهان را راضی کنند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، مورد اختلاف این ۲ شرکت فناوری ActiveSync مایکروسافت است که به صورت خودکار روی برخی از تلفن‌های همراه آندرویدی به روز می‌شود.

موتورولا به مایکروسافت پیشنهاد کرده بود که برای این فناوری مبلغ ۳۳ سنت بابت هر تلفن همراهی که ActiveSync روی آن فعال شده بپردازند و در مقابل ۲.۲۵ درصد از فروش هر دستگاه Xbox را بابت حق امتیاز دریافت کند.

در ماه می سال جاری میلادی، کمیته تجارت بین‌المللی با نظارت بر واردات کالا به آمریکا تصمیم گرفت تا زمانی که تکلیف اختلافات میان این ۲ شرکت مشخص نشده از واردات محصولات آندرویدی و کنسول‌های Xbox جلوگیری کند.

این تصمیم می‌تواند تاثیر جدی بر اوضاع و احوال فعلی موتورولا داشته باشد. موتورولا در ۲ سال گذشته روزهای خوبی را تجربه نکرده با پیوستن به گوگل تلاش می‌کند تا شانس خود را برای حضور موفق در بازار آندرویدی‌ها امتحان کند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب