فروشگاه‌های اپل به ایرانی‌ها آی پد نمی‌فروشند؟
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

  یک زن و دوستش که در هنگام خرید از یک فروشگاه اپل در ایالت جورجیای آمریکا مشغول فارسی حرف زدن بودند، با عدم فروش جنس از سوی مسوولان فروشگاه مواجه شدند. 

یکی از آنها قصد خرید آی پد و دیگری قصد خرید آیفون را داشت اما وقتی مسوول خرید متوجه زبانی شد که آنها با هم حرف می‌زدند از فروش به آ‌نها خودداری کرد. 

اپل گفته است که از قوانین ایالات متحده پیروی میکند. 

سحر ثابت یکی از این زنها گفته است: واقعا تاسف آور و منزجر کننده بود. من با گریه از فروشگاه خارج شدم. 

نکته اینکه خانم ثابت ۱۹ ساله شهروند ایالات متحده و دانشجوی دانشگاه جورجیاست و عاشق آیفون است. 

ثابت میگوید: وقتی گفتم من فارسی حرف می زنم و ایرانی هستم فروشنده گفت که من نمیتوانم چیزی به شما بفروشم، کشورهای ما رابطه بدی با هم دارند. 

زک ظفرزاده دیگر ایرانی مقیم آمریکا که موردی مشابه برایش پیش آمده نیز میگوید که بهترین کار این است که موقع خرید آیفون چیزی درباره هویت خود و ایرانی بودن خود نگویید. 

ظفرزاده میگوید: وقتی میخواستم برای دوستم آیفون بخریم و داشتیم با هم فارسی حرف می زدیم متصدی فروشگاه اپل از فروش جنس به ما خودداری کرد

ثابت میگوید: این یک حرکت نژادپرستانه است آنها حق ندارند از کسی بپرسند که کجا به دنیا آمده است.

این دختر پس از آن با بخش مراقبت مشتری اپل تماس گرفت و ماجرا را برای آنها گفت. متصدی از وی معذرت خواهی کرد و گفت او می‌توان آی پد را به صورت آنلاین خریداری کند! 

یک نماینده دپارتمان دولتی به WSBTV گفته است که ارسال لپ تاپ یا تلفن‌های ماهواره‌ای به ایران بدون اجازه ایالات متحده ممنوع است اما این ارتباطی با خرید این خانم - تبلت - از فروشگاه اپل ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب