تعرفه بسیار گران رایتل برای اینترنت پرسرعت
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

  در حالی که هم اکنون قیمت اینترنت پرسرعت ADSL برای یک ماه استفاده و ۳ گیگابایت دانلود حدود ۱۵ هزارتومان است رایتل برای بسته های افزایشی اینترنت خود را به گونه ای قیمت گذاری کرده که از هر سرویس ADLS موجود در کشور گران تر است. 

بنا بر آنچه روی سایت اینترنتی رایتل آمده هم اکنون دو نوع بسته افزایشی ( که عموما برای اینترنت با تعرفه قیمتی پایین تر ) تعیین کرده که اولی ۱۰ روزه و ۱ گیگابایت دانلود با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و دومی یک ماهه و ۲.۵ گیگابایت دانلود برای ۳۰ روز با قیمت ۳۰ هزارتومان است. 



با توجه به این که تعرفه بسته های افزایشی رایتل مبالغ فوق است احتمال زیاد تعرفه عادی استفاده از اینترنت این اپراتور بسیار بیشتر از اینهاست. 

گفتنی است بر اساس تست آی تی ایران سرعت اینترنت این اپراتور در تهران چیزی بین ۱۲۸ کیلوبیت تا ۲۰۰ کیلوبیت بر ثانیه است هر چند در بسیاری از نقاط به خصوص در داخل کوچه ها عملا آنتن دهی مناسبی وجود ندارد. 

گفتنی است رایتل طبق مجوز سازمان تنظیم مقررات تنها دارنده مجوز ارایه خدمات نسل سوم موبایل است که پس از سالها تاخیر در راه‌اندازی هنوز موفق به ارایه این سرویس به تعداد قابل توجهی از متقاضیان نشده است.

کشورما در حالی هنوز نسل سوم تلفن همراه را هنوز کامل راه اندازی نکرده که برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس در آستانه راه اندازی نسل چهارم موبایل هستند. 

مطابق قانون تا دو سال پس از راه اندازی رایتل هیچ اپراتوری حق راه اندازی نسل سوم یا اینترنت در حال حرکت ( موبایل) ندارد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب