نخستین گوشی دو سیم کارته اچ‌تی‌سی رونمایی شد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 شرکت تایوانی HTC از نخستین گوشی‌های هوشمندش رونمایی کرده که همزمان از دوسیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند.


شرکت HTC برای نخستین بار دو گوشی هوشمندی طراحی و تولید کرده که امکان پشتیبانی از دوسیم‌کارت را به شکل همزمان دارد.
Desire VC گوشی جدیدی از تولیدات HTC است که برای یک سیم‌کارت از سرویس‌های شبکه GSM و برای سیم‌کارت دوم از شبکه CDMA پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین با شبکه‌های چین سازگار است.
این گوشی به صفحه نمایش 4 اینچی با وضوح 800×480 پیکسل تجهیز شده است.
با توجه به دوسیم‌کارته بودن گوشی ضخامت کمی هم برای آن در نظر گرفته شده، این گوشی فقط 5/9 میلی‌متر ضخامت و 119 گرم وزن دارد که خیلی متعادل و سبک به نظر می‌رسد. رابط کاربری صفحه نمایش HTC Sense v4.0 است و از تقویت کننده صوتی Beats Audio بهره می‌برد.
حافظه داخلی گوشی 4 گیگابایت است، 512 مگابایت RAM دارد و از اتصالات GPRS، Wi-Fi، بلوتوث v3.0 و microUSB 2.0 پشتیبانی می‌کند.
دوربین این گوشی 5 مگاپیکسلی است و می‌توان تصاویری با وضوح 1944×2592 پیکسل با زوم خودکار و فلش LED ثبت کرد.
در این گوشی دوربین ثانویه وجود ندارد اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن پشتیبانی از نسخه 4.0 (Ice Cream Sandwich)، پردازنده یک گیگاهرتزی Cortex-A5 و تراشه MSM7227A Snapdragon کوالکام است.
از دیگر ویژگی‌های Desire VC می‌توان به پشتیبانی از مرورگر HTML و Adobe Flash Lite، رادیو استریو FM با RDS و GPS با A-GPS اشاره کرد.
پشتیبانی از فایل‌های صوتی و تصویری MP3/eAAC+/WMA/WAV و MP4/H.263/H.264/WMV و باتری 1650 میلی‌آمپری از دیگر امکانات گوشی به شمار می‌رود.

Desire V گوشی دیگر HTC از سری دوسیم‌کارته است که از شبکه‌های نسل سوم هم پشتیبانی می‌کند و همه کاربران سراسر دنیا امکان استفاده از آن را دارند و ویژه کشور خاصی طراحی نشده است.
این گوشی همانند Desire VC صفحه نمایش 4 اینچی با وضوح 800×480 پیکسل دارد و از 16 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند اما نسبت به گوشی قبلی ضخامت کمتری دارد. ضخامتی که برای این گوشی در نظر گرفته شده 3/9 میلی‌متر است و به نسبت وزن کمتری هم دارد.

جک صوتی 5/3 میلی‌متری، تقویت کننده Beats Audio، 4 گیگابایت حافظه داخلی،‌512 مگابایت RAM، اتصالات GPRS،‌ EDGE، HSPA و Wi-Fi و بلوتوث v3.0 همه ویژگی‌هایی است که برای گوشی قبلی هم ارایه شده است.

دوربین Desire V همانند گوشی قبلی 5 مگاپیکسلی است و قادر است تصاویر را با نشانگذاری زمانی و مکانی ثبت و تصویر ویدیویی ضبط کند.

این گوشی از جدیدترین نسخه آندرویید پشتیبانی می‌کند و همان یک گیگاهرتزی پردازنده و پردازشگر گرافیکی Adreno 200 بر روی آن تعبیه شده است.

این گوشی از فایل‌های صوتی و تصویری MP3/eAAC+/WMA/WAV و MP4/H.263/H.264/WMV پشتیبانی می‌کند و از سرویس‌های نقشه، جی‌میل، یوتیوب، تقویم و جستجوی گوگل بهره می‌برد.
هر دو این گوشی‌ها در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه خواهند شد، اما درباره قیمت آنها اطلاعی در دست نیست.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب