چينی شدن اپل
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
23 / 3برچسب:, :: 15 ::  نويسنده : BlackHats

  شركت چاينا موبايل چين مدتي است تلاش مي‌كند تا از برند اپل هم استفاده كند و به توليد اپل‌هاي چيني براي بازارهاي آسيايي بپردازد. 

"موبايل چين" يا همان "چاينا موبايل" به عنوان پرمشتري‌ترين سازنده موبايل دنيا هفته گذشته از مذاكراتي با شركت اپل خبر داده و به واسطه اين مذاكرات به اين شركت پيشنهاد كرده است كه به توليد گوشي‌هاي اين برند براي بازارهاي آسيايي بپردازد. 

شركت‌هاي Unicom و Telecom چين به عنوان رقباي اين شركت از چندي پيش آي فون‌هاي اپل را به مشتريان خود ارائه كرده بودند. البته اكنون مديران ارشد اين دو شركت بر ارتباط اين دو شركت با يكديگر اشاره كرد و از تلاش براي تقويت اين همكاري‌ها خبر داده‌اند. 

شركت Unicom چين پيش از اين در سال 2009 شروع به فروش گوشي‌هاي آيفون كرده بود و شركت تلكام هم از مارس سال جاري (فروردين‌ماه) فعاليت در اين زمينه را آغاز كرده بود. 

اما شركت چايناموبايل كه به تازگي مذاكرات خود با اپل را آغاز كرده درصورت پيوستن به توليدكنندگان چيني اين برند مي‌تواند كمكي موثر به فروش غول فن‌آوري آمريكا باشد. 

اكنون برند اپل به شدت در ميان چيني‌ها محبوب واقع شده و علاوه بر چين كشورهاي هنگ كنگ و تايوان هم به عنوان يكي از مشتريان اصلي توليدكنندگان چيني محسوب مي‌‌شوند كه در نهايت اين بازار مي‌تواند بعد از كاليفرنيا به بزرگترين مقر اپل تبديل شود. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب