کمیسیون ساماندهی وی‌پی‌ان تشکیل می‌شود
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

  رئیس پلیس فتا با بیان اینکه تعداد کاربران استفاده کننده از VPN بین 20 تا30 درصد کل کاربران است، گفت: در آخرین جلسه‌ای که در کمیسیون مصادیق برگزار شد، قرار بر این شد که کمیسیون ساماندهی VPNها تشکیل ‌شود.

کمال هادیانفر با اشاره به اینکه برخی از سایت‌های اینترنتی مستهجن و برخی دیگر عناد رسمی با نظام جمهوری اسلامی دارند، گفت: به دلیل مصلحت مردم و ممانعت از فروپاشی خانواده، کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ به ریاست دادستان کل کشور به عنوان مدعی العموم، فیلترینگ را در کشور انجام می‌دهد.

رئیس پلیس فتا به مردم توصیه کرد که مطلقا از VPN استفاده نکنند چرا که وقتی از VPN استفاده شود، اطلاعات کاربر رمزنگاری ‌شده و بر روی سرور ارائه دهنده VPN قرار می‌گیرد و صاحب سرور به راحتی می‌تواند از تمام اطلاعات کاربر استفاده ‌کند.

هادیانفر تعداد کل کاربران استفاده کننده از VPN را بین 20 تا30 درصد دانست و افزود: در آخرین جلسه‌ای که در کمیسیون مصادیق برگزار شد، قرار بر این شد که کمیسیون ساماندهی VPNها تشکیل ‌شود.

وی با بیان اینکه VPN به 2 دسته قانونی وغیرقانونی تقسیم می‌شوند، اظهار داشت: به عنوان مثال هواپیماهایی، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و بانک‌ها از VPN استفاده می‌کند؛ وظیفه کمیسیون هم این است که بر VPN هایی که مجوز دارند، نظارت کند و VPNهای غیرمجاز را مسدود کند.

رئیس پلیس کشور افزود: آئین‌نامه اجرایی این کمیسیون در حال آماده سازی است تا کسانی که خواهان VPN مجاز هستند بتوانند با مراجعه به وزارت فناوری اطلاعات از VPN مجاز استفاده کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب