معرفی سایت :‌ایده‌هایتان را چاپ کنید
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

  بعضی از ماها، یعنی موجودات انسانی، برای اینکه شبيه افراد دیگر نباشیم کارهای خاصی انجام می‌دهیم. مثلا سعی می‌کنیم از مدل لباسی که همه آن را می‌پوشند استفاده نکنیم، یا وسایل مخصوص به خودمان را داریم که متفاوت از آن چیزی است که دیگران استفاده می‌کنند. این روزها سایت‌های مختلفی در فضای مجازی وجود دارند که از شما سفارش و چاپ تی‌شرت‌های اختصاصی، ماگ‌های رنگی، پیکسل و موارد دیگری از این دست می‌گیرند اما یک مشکل در استفاده از این سایت‌ها وجود دارد.


یعنی عدم امکان خرید از این‌گونه سایت‌ها به‌دلیل ایرانی نبودن‌شان یا هزینه بالای پستی برای سفارش آنها در ایران. اما نگران نباشید امروز می‌خواهیم سایت ایرانی را به شما معرفی کنیم که ایده‌های شما را چاپ می‌کند و حتی می‌توانید به کمک سایت ایده‌های خود را به فروش برسانید.
به کمک سایت WWW.picuu.com، می‌توانید تی‌شرت، ماگ، موس‌پد، پیکسل یا پازل‌های مختلفی را سفارش داده و برای خود خریداری کنید. برای هر کدام از این موارد قادر خواهید بود تا طرح اختصاصی خود را آماده کرده و قبل از سفارش، آن‌را روی طرح‌تان مشاهده کنید.

کار با پیک یویو و سفارش طرح در آن بسیار ساده است. از بین مدل‌های مختلفی که سایت آنها را برای‌تان آماده کرده می‌توانید تی‌شرت، ماگ یا پیکسل‌تان را سفارش دهید یا سری به فروشگاه‌های شخصی موجود در آن بزنید.

حتی اگر خودتان سلیقه و هنر طراحی داشته باشید، می‌توانید یک فروشگاه اختصاصی برای خود ایجاد کرده و کارهایتان را به نمایش بگذارید و برایشان مشتری پیدا کنید تا در سود حاصل از فروش آنها شریک شوید.برای شروع کار کافی‌است در سایت عضو شوید.

ارسال رایگان برای خریدهای بالای ۳۹ هزار تومان، تخفیف برای چاپ‌های تیراژ بالا و امکان خرید و سفارش کوپن جهت هدیه به دیگران، از جمله مزیت‌هایی است که پیک یویو در اختیار شما قرار می‌دهد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب