خدمات جدید نوکیا برای بهبود سلامت مشتریان
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

  نوکیا و  X PRIZE Foundationرقابت ترغیب‌کننده جهانی و جدیدی را معرفی کردند که روش‌های کاملا جدیدی برای نظارت، دسترسی و بهبود سلامت مشتری به ارمغان می‌آورد.

نوکیا و X PRIZE Foundation امروز شروع رقابت Nokia Sensing X CHALLENGE را اعلام کردند. این رقابت جهانی 2.25 میلیون دلاری برای ایجاد انگیزه در توسعه نسل جدید فناوری‌های حسی و حسگرهای تشخیص سلامت است که می‌تواند کیفیت، دقت و سهولت در نظارت بر سلامت افراد را به میزان زیادی ارتقا دهد. پیشرفت‌ها در این فناوری‌ها به اشخاص قدرت می‌دهد تا بدون زحمت بر اطلاعات سلامت خود در لحظه نظارت داشته و آنها را جمع‌آوری کنند. در نتیجه دسترسی راحت به اطلاعات حیاتی در هر زمان و مکانی که به آنها نیاز دارند برای مشتری و تأمین‌کنندگان بهداشت و درمان میسر می‌شود.


این معرفی توسط پیتر اچ.دیامندیس، رییس و مدیر ارشد اجرایی X PRIZE Foundation و دکتر هانری تیری، مدیر و معاون اجرایی و مأمور ارشد فناوری نوکیا، در طی سخنرانی‌های آنها در اجلاس همگرایی WLSA در ساندیگو کالیفرنیا صورت گرفت. 

دکتر دیامندیس گفت: «مشارکت با نوکیا یک اقتضای بدیهی برای این رقابت است. فناوری‌های حسی تشخیص سلامت که به هوش مصنوعی، آزمایشگاه روی یک تراشه، تصویربرداری دیجیتال تجهیز شده‌اند، به صورت تصاعدی در حال پیشرفت هستند و در نهایت با تلفن همراه شما یکپارچه می‌شوند. ما به توسعه حسگرها و فناوری تشخیص حسی بیش از مدیریت بیماری‌ها و در حوزه‌هایی مانند سلامت عمومی و تناسب اندام نیاز داریم.»

وی افزود: « Nokia Sensing X CHALLENGE نوآوری‌های بنیادینی در فناوری‌های تشخیص حسی و حسگرهای سلامت به ارمغان خواهد آورد و زمینه را برای انتخاب بهتر در زمان، مکان و شیوه‌ دریافت مراقبت‌های سلامتِ اشخاص آماده می‌کند. در نهایت، بهداشت و درمان راحت‌تر، ارزان‌تر و قابل دسترس‌تر برای مشتریان سراسر جهان از طریق این راهکارهای یکپارچه سلامت دیجیتال خواهد بود.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب