جایزه اجلاس جامعه اطلاعاتی WSIS به ايران رسيد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

  دسترسی محدود مردم به اطلاعات به دلیل تحریم‌ها،‌ حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از حملات سایبری در اجلاس wsis سوئیس از سوی ایران مطرح شد و مهم‌ترین جایزه این اجلاس نیز به ایران اختصاص یافت.

علی حکیم جوادی معاون وزیر ارتباطات با بیان مطلب خود و با تشریح دستاوردهای حضور هیات ایرانی در اجلاس جامعه اطلاعاتی WSIS اظهار داشت: یکی از راهبردهای 14 گانه تعریف شده در توسعه فناوری اطلاعات کشور، توسعه هدفمند و هوشمندانه تعامل با مجامع بین المللی در حوزه فناوری اطلاعات، بر پایه منافع و مصالح ملی است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران افزود: از این رو برای شناسایی مجامع بین المللی و حضور پررنگ در تصمیم سازی های آنها، برنامه های گسترده ای در سازمان فناوری اطلاعات ایران تدوین شده است.

رئیس هیات اعزامی به اجلاس WSIS افزود: در ابتدای سال جاری،‌ هفتمین نشست "شورای مشترک برنامه اطلاعات برای همه" در مقر یونسکو در پاریس، برگزار شد و هیات ایرانی علی رغم حضور جدید خود، ‌موثر حاضر شد و پیشنهادهای ایران مورد پذیرش اعضای این شورا قرار گرفت.

وی افزود: این شورا پنج هدف عمده را دنبال می کند که موضوعات "اخلاق در فضای فناوری اطلاعات" و "امنیت و آموزش برای همه" از موضوعات مطرح در این شورا است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران خاطر نشان کرد: در این دوره از اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی که در کشور سویس برگزار شد، مقامات عالی رتبه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از کشورهای دنیا شرکت داشتند.

رئیس هیات اعزامی به اجلاس WSIS ادامه داد: در روز نخست این اجلاس، یکی از جوایز خط عمل با عنوان "همکاری های منطقه ای و بین المللی" به ایران اختصاص پیدا کرد که به گفته مجری این برنامه،‌ ‌مهمترین جایزه اجلاس 2011 به ایران اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: یکی از دلایل انتخاب ایران به عنوان کشور برگزیده در این زمینه،‌ اقدامات صورت گرفته برای یکپارچه سازی و حضور هماهنگ دستگاه های مرتبط در کشور بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب