فعال کردن دسترسی آفلاین به Google Drive
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 نحوه کار Google Drive تقریبا شبیه سایر سرویس های ذخیره سازی کلود مانند SkyDrive و Dropbox می باشد. اما مهمترین تفاوت آن این است که به صورت پیش فرض تمام فایل ها در drive آنلاین هستند و اگر شما یک فایل را در درایو محلی باز کنید، در نسخه تحت وب Google Docs نمایش داده خواهد شد. با استفاده از ویژگی دسترسی آفلاین Google Drive شما می توانید زمانی که به اینترنت متصل نیستید هم به فایل های خود در Google Drive دسترسی داشته باشید. در این مقاله نحوه فعال کردن دسترسی آفلاین به Google Drive را آموزش می دهم.

به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از ویژگی دسترسی آفلاین Google Drive شما باید مرورگر کروم را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. با استفاده از این ویژگی شما می توانید اسناد و صفحات گسترده گوگل را به صورت آفلاین مشاهده کنید اما قادر به تغییر آنها نخواهید بود. اما شما می توانید فایل های Microsoft Office، تصاویر و فایل هایی مانند PDF را علاوه بر مشاهده تغییر هم دهید. تمام تغییرات در پوشه Google Drive ذخیره می شوند و زمانی که شما مجددا به اینترنت متصل شدید تغییرات اعمال خواهند شد.

برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

# ابتدا وارد صفحه اصلی گوگل درایو (https://drive.google.com) شوید. سپس بر روی دکمه Options کلیک کرده و گزینه Set up Docs offline را انتخاب کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب