عرضه برنامه ایرانی رایگان روزنما ویژه iOS
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 

از جمله ویژگی‌های برنامه روزنما علاوه بر کارکرد اصلی تقویم سال ۹۱ می‌توان به نمایش کامل اوقات شرعی، رویدادهای تقویمی با ظاهری کاربرپسند و استفاده آسان، قابلیت پخش اذان و بیدار باش با قابلیت انتخاب مؤذن، قابلیت تقویم تاریخ و همچنین اطلاع‌رسانی رویدادهای خاص ثبت شده اشاره کرد.

در برنامه روزنما همچنین قابلیت انتخاب خودکار استان به هنگام فعال‌سازی نرم افزار و همچنین قابلیت انتخاب چندین شهر به صورت همزمان قرار داده شده است و نسبت به نسخه پیشین دارای سهولت استفاده آسان بیشتری است.

بنابر اعلام آقای رضی حسینخانی، سازنده این برنامه، روزنما از صفحه‌نمایش‌های موسوم به Retina Display پشتیبانی می‌کند و اطلاعات اوقات شرعی آن  نیز از سایت ژئوفیزیک دانشگاه تهران استخراج شده است.

برای نصب این نرم‌افزار به صورت پیش‌نیاز به سیستم عامل  iOS 4.0نیاز دارید و با توجه به عدم عرضه این برنامه در اپ‌استور شرکت اپل گوشی شما حتما باید جیلبریک شده باشد که به نظر تنها ضعف این برنامه است.

بنابر اعلام سازنده این برنامه پس از نصب روزنما بر روی گوشی، لازم است گوشی برای بار اول به اینترنت متصل شود تا برنامه فعال‌سازی شود. این فعال‌سازی فقط در مرتبه اول صورت گرفته و در دفعات بعدی نیاز به فعال شدن برنامه نیست. این نرم‌افزار به صورت آفلاین عمل کرده و حتی برای نمایش اوقات شرعی نیز نیازی به استفاده از اینترنت ندارد و در ضمن در صورت استفاده از قابلیت انتخاب خودکار استان نیز لازم است تا به نرم‌افزار اجازه استفاده از اتصال GPS داده شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب