مطلب ارسالی ازdaryadl
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
1 / 2برچسب:, :: 15 ::  نويسنده :

 

ارام ارام صدایم می کنی و پا به پای من به حیاط خلوت دنیا می ایی و اواز های گمگشده در کوهها را نشانم می دهی. خواب هایم را پر از عطرهای اقاقی و یاس می کنی و بال های پرندگان را به گوشه ای از ملکوت می دوزی و خاکستر اسمان را روی دریا می ریزی .

 

 

سر نوشت من چه بود اگر اولین مسافر قلبم نبودی؟زندگی چقدر عزیز بود اگرهمیشه کنار من می ایستادی و نمی گذاشتی باد های گستاخ پرده ها راکنار بزنند.

 

 

خدایا!چقدر دیر بیدار شده ام. نوح,ابراهیم, موسی,عیسی و محمد(ص)پریروز دست در دست یکدیگر از میان این جنگل مبهم عبورکرده اند و روی درختان باران خورده خطی به یادگارنوشته اند. هر روز عاشقانه شاخه های اشفته لیمو را می تکانم ,از لا به لای برگ های سبز و زرد کلماتی که بوی تو را می دهند, بر  دامنم می ریزند.

 

 

اگر تو نباشی ,هیچ چیز قشنگ نیست.ماه باید پایین بیاید و بر اولین پله خانه قدیمی ام بنشید,دریا باید در الونک متروک ساحل به خواب برود و پروانه ها انقدر در دفتر دفتر شعرم بمانند تا خشک شوند .

 

 

خدایا!چقدر فرصتم کو تاه است!تا فنجانی چای بخورم,روز جزا فرا رسید واسرافیلاز پشت شیشه قیامت به من زل می زند.

 

مهربانی های غلیظ تو مراامید وار می کند . بر می خیزم ساعتم را کوک می کنم و روی اینه ها  و صندلی ها دستمال می کشم  نامه های پیامبران  را در کیفم  می گزارم و به راهم ادامه می دهم.
 
 
 
                                                                
                                                                      پایان 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب