اساسنامه سازمان IT ایران تصویب شد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

معاون وزیر ارتباطات گفت: شرکت فناوری اطلاعات در سال 88 به قصد تبدیل به سازمان IT، از مجموعه شرکت مخابرات منفک شد و سرانجام در آخرین روزهای سال 90، اساسنامه این سازمان به تصویب رسید.
 
علی حکیم جوادی در گفت‌وگو با فارس، از تصویب اساسنامه جدید سازمان فناوری اطلاعات ایران خبر داد.


وی افزود: خوشبختانه در آخرین روزهای سال گذشته، اساسنامه سازمان تایید و نهایی شد.


رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران توضیح داد: این موضوع چندی پیش در شورای عالی اداری مصوب و ابلاغ شد و با ابلاغ مصوبه شورا، اساسنامه برای اعلام نظر به معانت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری ارسال شد.


دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات افزود: به این ترتیب با اعلام نظر معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی ریاست‌جمهوری، هم اکنون سازمان فناوری اطلاعات به صورت هیئت عاملی، با یک رئیس و یک گروه هیئت عامل 5 نفره اداره خواهد بود.


به گزارش فارس، شرکت فناوری اطلاعات در سال 88 و از منفک شدن از شرکت مخابرات، در زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شد.


مدتی از ایجاد شرکت فناوری اطلاعات نگذشته بود که در سال 89 مسئولان وزارت ارتباطات صلاح دیدند که این شرکت در راستای انجام هر چه بهتر وظایف حاکمیتی خود، از شرکت به سازمان تغییر وضعیت یابد و اعلام کردند از ابتدا نیز نظر به تاسیس سازمان داشتند که مقدمه این کار ایجاد شرکت بوده است.


به این ترتیب با نظر شورای عالی اداری، شرکت فناوری اطلاعات به سازمان فناوری اطلاعات ایران تغییر کرد.


پس از آن بار دیگر مسئولان سازمان فناوری اطلاعات ایران صلاح دیدند که این سازمان توسط یک گروه هیئت عاملی اداره شود و این درخواست نیز در شورای عالی اداری مطرح شد.


به گزارش فارس تاکنون و تا پیش از نهایی شدن اساسنامه، این سازمان با یک چارت موازی شرکتی نیز اداره می‌شد که هم اکنون دیگر چارت شرکتی اعتبار ندارد و سرانجام سازمان فناوری اطلاعات ایران به منزل آخر رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب