پرسه‌های دیجیتالی در شهر
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
16 / 1برچسب:, :: 8 ::  نويسنده : BlackHats

بازار در رکود
2- بازار کامپیوتر در نوروز سال‌جاری برخلاف سال‌های گذشته روزهاي خلوتی را سپری کرد. برعکس نوروز سال‌های گذشته که فرصتی ایجاد می‌کرد تا کاربران از نقاط مختلف کشور به بازارهای کامپیوتر در تهران سر بزنند و محصولات دیجیتالی خود را خریداری کنند، امسال اکثر فروشندگان در این بازار از تقاضای کم کاربران برای خرید این کالاها ابراز نارضایتی می‌کردند. به باور کارشناسان یکی از دلایل این رکود در نوروز91، ادامه رکود در چند ماه اخیر سال 90 بوده که به دنبال نوسانات نرخ ارز ایجاد شده بود.




وزارت ارتباطات در لباس جدید
3- طی سال گذشته هرجا صحبت از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌شد بحث زیرساخت‌ها و توسعه آن هم مطرح بود، اما حالا به نظر می‌رسد که این وزارتخانه تصمیم گرفته تغییراتی را در روبنای ساختمان اصلی خود هم ایجاد کند. این تغییرات روبنایی باعث جلوه دیگری از ساختمان قدیمی وزارت ارتباطات در خیابان شریعتی تهران شده است. به نظر می‌رسد مسوولان وزارت ارتباطات تصمیم گرفته‌اند سال جدید را با فضا و چهره جدیدی آغاز کنند.

امیدواریم این تغییرات در نمای ساختمان و فضای کاری داخل آن که احتمالا با هزینه‌های قابل توجهی نیز صورت گرفته در نهایت به بهبود فضای توسعه فناوری اطلاعات و رفع اختلالات فراوان که سال گذشته بزرگ‌ترین شکایت کاربران بود، منجر شود.

 

itiran.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب