کنترل رایانه از همه جا
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
11 / 1برچسب:, :: 12 ::  نويسنده : BlackHats

تا دو سال پیش، معرفی نرم افزارهایی که از راه دور رایانه ها را کنترل می کرد جذابیت زیادی داشت، به گونه ای که بسیاری از کاربران مبتدی وقتی می دیدند برخی قادرند از منزل به رایانه محل کارشان دسترسی پیدا کنند از این کار شگفت زده می شدند و انجام آن را فقط با تخصص افراد حرفه ای امکان پذیر می دانستند.

ابزارهای مختلفی همچون سرویس های آنلاین Teamviewerو Logmein امکانات بسیاری را برای کاربران به منظور کنترل رایانه شان از راه دور در اختیار آنها قرار می دهد که با توجه به سادگی اجرای نسخه بدون نیاز به نصب نرم افزار Teamviewer، در بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک، آیکونی از این نرم افزار روی دسکتاپ رایانه مشاهده می شود که با استفاده ازآن از خدمات پشتیبانی از راه دور مراکز ارائه خدمات رایانه ای و متخصصان این حوزه بهره مند می شوند.

اگر جزو کسانی هستید که هنوز به جمع کاربران این نرم افزارها اضافه نشده اید، پیشنهاد این هفته ما را از دست ندهید.

این هفته قصد داریم نرم افزاری را معرفی کنیم که نه تنها برای کاربران جدید بسیار مفید است و روش کار آسانی دارد بلکه کاربران حرفه ای نیز می توانند آن را به عنوان جایگزینی مناسب برای نرم افزارهایی همچون Teamviewerو Logmein مورد استفاده قرار دهند.

 

 

● آسان، سریع و کامل

نرم افزار قدرتمند LiteManager یکی از بهترین نرم افزارهای کنترل از راه دور است که به شما این امکان را می دهد تا با سرعت ارتباطی بسیار عالی و امنیت فوق العاده بالا به کنترل رایانه تان حتی از فاصله های طولانی بپردازید.

کنترل رایانه از راه دور، مشاهده زنده صفحه نمایش، مشاهده کل صفحه رایانه در اندازه های متفاوت قابل انتخاب توسط شما، قفل کردن صفحه نمایش، ماوس و صفحه کلید کاربر، استفاده بسیار کم از حافظه رم، صرفه جویی در منابع پردازشگر مرکزی و قابلیت اعمال تنظیمات برای عملکرد بهتر در ارتباطات دارای پهنای باند ضعیف همچون ارتباطات GPRS و EDGE برخی از امکانات این نرم افزار قدرتمند به شمار می رود.

نرم افزار LiteManager همانند دیگر نرم افزارهای کنترل از راه دور امکان کنترل کامل یک رایانه توسط رایانه دیگر را در اختیار شما قرار می دهد و این کنترل مانند این است که شما از راه دور مقابل رایانه نشسته اید و مشغول استفاده از آن هستید.

این نرم افزار برخلاف دیگر برنامه هایی از این دست، که با کاهش سرعت ماوس و حرکات صفحه نمایش رو به رو هستند، اصلا چنین مشکلی ندارد و تغییرات رخ داده شده در صفحه نمایش رایانه از راه دور و فرامین ارسالی از جانب شما را بدون وقفه روی رایانه مربوط ارسال کرده و برای شما به نمایش در می آورد.

 

 

● محیط کاربری

همان طور که گفتیم یکی از مزایای این نرم افزار مجهز بودن به محیط کاربری ساده با روش کار آسان است. به طور کلی محیط نرم افزار از یک بخش برای مشاهده فهرست رایانه های قابل دسترسی تشکیل شده است و در بخش دیگر ـ که به صورت یک ستون در سمت راست نرم افزار مشاهده می شود ـ مجموعه گزینه ها و ابزارهای قابل دسترس برای استفاده و کنترل رایانه ها از راه دور قرار داده شده است.

پشتیبانی از امکاناتی همچون چگونگی نمایش آیکون های رایانه های قابل دسترس، گروه بندی رایانه ها، نمایش وضعیت (آنلاین/آفلاین بودن) رایانه ها، کنترل کامل رایانه ها، مانیتورینگ صفحه نمایش رایانه ها، انتقال فایل های مورد نظر از هارددیسک رایانه سرور به رایانه کاربران و برعکس، ارسال فرامین مختلف اعم از خاموش کردن، راه اندازی مجدد، قفل، خاموش و روشن کردن نمایشگر، مدیریت برنامه های درحال اجرا، فراخوانی و اجرای فایل ها و نرم افزارهای موردنظر در رایانه ها، اجرای فرامین داس، مشاهده جزئیات نرم افزارها و سخت افزارهای نصب شده روی رایانه ها از راه دور، برقراری ارتباط زنده متنی، صوتی و تصویری با کاربران از راه دور، ضبط همه اتفاقات در هر رایانه به طور مجزا، ارسال پیام هشدار و اطلاع رسانی به هریک از کاربران، پشتیبانی از اطلاعات ذخیره شده در حافظه موقت روی رایانه کلاینت و رایانه راه دور، پشتیبانی از حالت Aero در ویندوز ۷ و ویرایش رجیستری رایانه ها از راه دور از جمله ویژگی های این نرم افزار به شمار می روند.

 

 

● اهمیت آی پی اختصاصی

یکی از مشکلات بسیاری از نرم افزارها برای دسترسی به رایانه ها از راه دور (در شبکه اینترنت) نیازمند بودن رایانه مورد نظر به آدرس «آی پی» اختصاصی است.

این مشکل که در نرم افزارهایی همچون Teamviewer وجود ندارد و یکی از دلایل مهم گسترش روزافزون کاربران این نرم افزار نیز به شمار می رود، در برنامه قدرتمند Litemanager نیز رفع شده است.

به کمک امکانات موجود در این برنامه می توانید علاوه بر دسترسی به رایانه های مجهز به «آی پی» اختصاصی (شبکه اینترنت یا شبکه های محلی) به دیگر رایانه ها نیز براحتی متصل شوید.

دسترسی به رایانه ها از پشت دیواره آتش (فایروال)، دسترسی به رایانه های فاقد «آی پی» اختصاصی و دسترسی به رایانه ها توسط چند پل ارتباطی از جمله امکاناتی است که استفاده از این نرم افزار را برای تمام کاربران با انواع اتصالات در شبکه امکان پذیر ساخته است.

نرم افزار فوق با قابلیت نصب در سیستم های عامل ویندوز به دو صورت رایگان (دارای محدودیت در امکانات و تعداد۳۰ رایانه جهت کنترل از راه دور) و آزمایشی (بدون محدودیت در امکانات و دارای محدودیت در مدت زمان استفاده به مدت ۳۰ روز) از لینک های زیر قابل دانلود است:

Free: http://litemanager.com/soft/litemanagerfree_۴.۲.۱_en.zip

Trial: http://litemanager.com/soft/litemanager_۴.۲.۱_en.zip

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب