انتقال اطلاعات 800 مگابیت در ثانیه با روتر 802.11ac بوفالو
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 

 

با وجود پایان نمایشگاه سی ای اس همچنان می توان به اخبار و گجت های مهمی از این نمایشگاه پرداخت. یکی از گجت های دوست داشتنی نمونه آزمایشی روتر جدید Buffalo بود که با استاندارد جدید 802.11ac کار می کرد و شرکت Broadcom چیپ آن را همین چند روز پیش در نمایشگاه معرفی کرده بود. 

در وای-فای نسل پنجم شما اطلاعات را روی باند 5GHz منتقل می کنید درست مانند وای-فای فراگیر 802.11n فعلی، اما این استاندارد جدید از قابلیتی به نام channel bonding استفاده می کند که سبب می شود پهنای باند آن ۴ برابر استاندارد قبلی باشد. 

از نظر تئوری اگر یکی از این روترها را در خانه داشته باشید، سرعت شبکه خانگی شما تا 1300 مگابیت در ثانیه خواهد بود. در عمل چیزی که در نمایشگاه توسط شرکت Buffalo نشان داده شد رسیدن به سرعت 800 مگابیت در ثانیه بود که این هم بسیار عالی است.

 

display20showing20real-time20speed20test_606-8973631_narenji.jpg

شرکت سازنده می گوید روترها با استاندارد جدید از پاییز امسال وارد بازار می شوند و با دو چیپ خواهند بود. برای اینکه هم از استاندارد جدید و هم از استاندارد قدیم 802.11n پشتیبانی کنند. 

البته فراموش نکنید در طرف دیگر کامپیوتر یا تلفن هوشمند شما هم باید از این فناوری پشتیبانی کند. فعلا هیچ کدام از مدل های موجود در بازار به چیپ جدید مجهز نشده اند. برای نهایی شدن استاندارد جدید احتمالا باید تا پایان امسال صبر کرد و برای فراگیر شدن اش هم به زمان بیشتری نیاز است.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب