اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 

 

مطمئناً تا به حال محصولاتی که هم تبلت و هم کامپیوتر باشند را دیده اید. اما این بار لنوو محصولی به نام Yoga را با این خصوصیت به نمایشگاه CES آورده است. اولترابوک و تبلت در محصولی تجهیز شده با ویندزو 8 مایکروسافت.

 

این محصول به نمایشگری ۱۳٫۳ اینچی مجهز است که توسط دو لولای مخصوص به بخش کیبرد متصل شده؛ این لولاها قابلیت گردش ۳۶۰ درجه را دارند و به واسطه آنها می توان مانیتور را به طور کامل چرخاند تا اولترابوک را به یک تبلت عظیم الجثه تبدیل کرد. ضمن اینکه این قابلیت به تبلت اجازه می دهد از بخش کیبردی به عنوان یک نگهدارنده و استند استفاده کنید تا در هر زاویه ای آن را ثابت نگه دارید.

 

صفحه چند لمسی این محصول قابلیت تشخیص همزمان ده نقطه را دارد که به استفاده مناسب از قابیت های ویندوز 8 کمک شایانی می کند. همچنین رزولوشن این صفحه نمایش 900×1600 پیکسل است. قطر Yoga تنها ۱۷ میلیمتر و وزن آن ۱٫۴ کیلوگرم است که برای یک اولترا بوک ایده آل به نظر می رسد. همچنین لنوو ادعا کرده که باتری این محصول به کاربر اجازه می دهد با هر بار شارژ، تا ۸ ساعت از آن استفاده کند. از سایر جزئیات سخت افزاری این محصول چیزی منتشر نشده.

 

ظاهراً لنوو قصد دارد Yoga را تا نیمه دوم ۲۰۱۲ با قیمت پایه ۱۱۹۹ دلار به بازار عرضه کند. برای یک اولترابوک و تبلت ویندوزی با قابلیت های ویژه، قیمت خوبی به نظر می رسد. اما باید منتظر باشیم و ببینیم سرعت و قدرت پردازش آن هم به اندازه ایده نو و قیمتش مناسب هستند یا خیر.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب