ویندوز 7 روی یک تلفن همراه، با ITG xpPhone 2 آشنا شوید
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 

 

ممکن است افرادی پیدا بشوند که دلشان بخواد کل سیستم عامل ویندوز 7 را روی تلفن شان داشته باشند. راه حل برای این افراد استفاده از xpPhone 2 است که توسط شرکت ITG وارد بازار می شود. 

این شرکت چینی معتقد است ویندوز 7 با وجود اینکه برای تلفن های هوشمند طراحی نشده اما کارایی های زیادی دارد و بنابراین مشتریان زیادی به سراغ محصولش می آیند. 

اینجا یک تلفن با ضخامت 17.5 میلیمتر داریم که نمایشگری 4.3 اینچی با رزولوشن 800 در 480 پیکسل دارد که توسط شرکت شارپ تولید شده است و از مولتی تاچ هم پشتیبانی می کند.


xp3.jpg

می دانید که ویندوز 7 از پردازشگرهای ARM پشتیبانی نمی کند بنابراین در این تلفن از پردازشگر اتم اینتل سری Z5xx استفاده شده است که تا 2GHz سرعت خواهد داشت و تا ۲ گیگابایت رم هم روی آن قرار می گیرد. 

یک حافظه ۱۱۲ گیگابایتی SSD هم تلفن را همراهی می کند تا خیالتان از نظر سرعت و حافظه راحت باشد و می توانید آن را با کارت حافظه میکرو اس دی هم افزایش بدهید. یک سوکت میکرو HDMI هم روی آن قرار گرفته که کار انتقال صدا، تصویر و دیتا و تبدیل به USB 2.0 را برایتان انجام می دهد. 

دوربینی ۱.۳ مگاپکسلی هم به عنوان وب کم در جلو قرار گرفته و ورودی هدفون ۳.۵ میلیمتری هم در دسترس شما است. باطری هم 11.1Wh است که تقریبا دو برابر باطری تلفن های هوشمند رایج بازار است و البته چنین پردازشگری و این سیستم عامل به چنین باطری نیاز دارد.


xp2.jpg

این شرکت ادعا می کند که تلفن xpPhone 2 می تواند تا ۱۸ ساعت مکالمه برایتان کار کند و برای این که در مصرف باطری صرفه جویی بشود یک وضعیت تلفن ساخته که در آن حالت شما از امکانات یک تلفن معمولی استفاده می کنید. و البته اگر در حالت استفاده از ویندوز 7 باشید می توانید ۳ تا ۴ ساعت از باطری استفاده کنید. 

در حالی که هنوز چندین ماه با ارایه ویندوز 8 نسخه نهایی فاصله داریم، این تلفن با ویندوز 7 از ماه آینده وارد بازار چین خواهد شد. و البته قیمت اش ارزان نخواهد بود. به گفته شرکت سازنده این محصول با قیمتی بین ۱۱۰۰ الی ۱۹۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. 

آنها می گویند xpPhone 2 ویژه برای مدیران و دولتمردانی است که می خواهند سیستم عامل شان را به راحتی به همراه داشته باشند. ضمن اینکه این تلفن از یک سیستم رمزنگاری مکالمات هم استفاده می کند که می تواند ارتباطی امن برای مکالمه در اختیار کاربر قرار بدهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب