شمارش معکوس برای اخراج کارمندان ياهو
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

  یاهو قصد دارد با تغییر ساختار و حذف یا کوچک کردن برخی از بخش های خود شرایط دشوار اقتصادی موجود را به هر نحو ممکن پشت سر بگذارد.
منابع نزدیک به یاهو می گویند که اسکات تامپسون مدیر عامل اجرایی این شرکت به زودی جزییات مفصلی را در این زمینه اعلام خواهد کرد و به طور دقیق برنامه های یاهو را در این زمینه مشخص خواهد کرد.
با توجه به مشکلات مدیریتی و مالی یاهو به نظر می رسد که این برنامه ها تا قبل از پایان ماه جاری میلادی یعنی ماه ماری اعلام خواهند شد. هزاران کارمندی که اخراجشان برنامه ریزی شده در دو حوزه بازاریابی و عملیات اجرایی مناطق مختلف جهان فعال هستند.
تامپسون پیش از این بر لزوم تغییر ساختارهای حرفه ای و کاری در این شرکت تاکید کرده بود و همین مساله زنگ خطر را برای بسیاری از کارمندان و کارکنان این شرکت به صدا درآورده است. تامپسون که قبلا رییس شرکت پی پال بوده تنها دو ماه است که مدیر عامل اجرایی یاهو شده، وی جایگزین کارول بارتز شد که نتوانست وضعیت بحرانی یاهو را بهبود ببخشد.
به دنبال شکست های پی در پی یاهو در دو سال اخیر بارها اخباری در مورد فروش احتمالی آن به گوش رسیده که هر بار تکذیب شده است. از مایکروسافت به عنوان یکی از خریداران بالقوه یاهو یاد می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب