پروژه Razer Fiona اولین تبلت مخصوص بازی با پردازنده Core i7
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 

 

 

 

پرشین کال .نت: از زمانی که اپل آیپد را معرفی کرد و در کنفرانس خود بازی های آن را با شتابسنج به نمایش گذاشت با اینکه در ابتدا این ایده زیاد جالب به نظر نمی رسید اما به علت سخت افزار مناسب و عرضه بازی های سه بعدی خوب کم کم بازی به یکی از جنبه های مهم تبلت ها تبدیل شد تا امروز که تبلت های چهار هسته ای وارد بازار شده اند و بازی های سه بعدی و HD کم کم رو به افزایش هستند.

 

اما مشخص است بازی های پلتفرم ویندوز بسیار متنوع تر و با کیفیت تر از اندروید و iOS هستند و البته به توان سخت افزاری بیشتری هم نیاز دارند. شرکت Razer که سالها در کار ساخت تجهیزات گیمینگ فعالیت دارد تصمیم گرفته تا تبلتی مخصوص بازی تولید کند که با ویندوز 8 و پردازنده Core i7 کار می کند. طراحی این تبلت همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید از دیگر تبلت ها متمایز است و دو دسته بازی با چند دکمه و آنالوگ استیک به آن متصل است که بتوانید علاوه بر صفحه لمسی از آنها هم استفاده کنید چرا که به اعتقاد گیمر ها صفحه لمسی به هیچ وجه حس دکمه های سخت افزاری را منتقل نمی کند!

از نظر مشخصات فنی به غیر از پردازنده Core i7 Ivy Bridge نسل جدید با صفحه نمایش 10.1 اینچی با وضوح 1280×800 پیکسل و مالتی تاچ مواجهیم. این تبلت از نظر سنسور ها نیز چیزی کم ندارد و با ژیروسکوپ سه محوره، شتابسنح و سنسور Magnetometer تجربه جدیدی از بازی را به ارمغان می آورد.

WiFi، صدای دالبی دیجیتال 7.1 و بلوتوث 3.0 از دیگر مشخصات این تبلت هیجان انگیز است که در سایت آن ذکر شده است. متاسفانه مشخصاتی از مدل GPUو عمر شارژ باتری گفته نشده و همچنین حرفی از دوربینی که در تصاویر می بینیم هم زده نشده است. این تبلت قرار است در یک چهارم پایانی سال 2012 با قیمت مناسب زیر 1000 دلار وارد بازار شود که برای یک محصول Razer ایده آل به نظر می رسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب