ترمز بی سیم برای دوچرخه
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 


تا به حال به این موضوع فکر کرده بودید که کاش دوچرخه به جای ترمزهایی که از سیم استفاده می کنند از یک سیستم وایرلس استفاده می کرد!؟قاعدتا این چیزی نیست که هر کسی به آن فکر کند اما شاید اگر شما یک محقق علوم کامپیوتر آلمانی باشید، آن وقت بخواهید قدرت مهندسی آلمانی را با ایده های کامپیوتری ترکیب کنید و یک سیستم ترمز بی سیم برای دوچرخه ها بسازید. 

این سیستم ترمز بیسیم در دانشگاه سارلند آلمان تولید شده و مدل اولیه اش کمی حجیم و بدشکل به نظر می رسد. اما سازندگان می گوید در صورت تولید تجاری اش کوچک و زیبا خواهد شد. ضمن اینکه حذف تمام سیم کشی های قدیمی، دوچرخه را بسیار زیبا و شکیل می کند. 

آنها می گویند الگوریتم به کار رفته برای کنترل سیستم ترمز این دوچرخه بسیار دقیق عمل می کند و شبیه چیزی است که در هواپیماها استفاده می شود و میزان دقت آن 99.999999999997 درصد است. به این معنی که در هر یک 
تریلیون بار ترمز، فقط سه بار احتمال خطا وجود دارد. 

پروفسور هرمن که سرپرست تیم تحقیقاتی را به عهده دارد می گوید این ترمز همین الان هم بسیار خوب و سریع عمل می کند اما ما مشغول بهتر کردن آن و افزودن عملکردهایی مانند سیستم ضد قفل و ارتعاش به آن هستیم. او معتقد است حتی اگر این سیستم هیچ وقت به صورت تجاری وارد بازار نشود تجربه های حاصل از این پروژه، اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار می دهد که در پروژه های حساس و بزرگ برای کنترل بی سیم سیستم های حیاتی با ضریب خطای بسیار، کم مفید واقع خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب