Rampage IV Gene؛ کوچک‌ترين گيمر
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
27 / 11برچسب:, :: 12 ::  نويسنده : BlackHats

ايسوس به تازگي نسخه کوچک شده‌اي از مادربردهاي سري ROG (سرنام Republic Of Gamers که مخصوص خوره‌هاي بازي است) را با نام Rampage IV Gene و مجهز به چيپ‌ست X79  اينتل، عرضه کرده است. هرچند اين مادربرد در اندازه mATX توليد شده است، اما از قابليت‌ها و امکانات فراواني برخوردار است. در اين نمونه هم مانند سري بزرگتر Rampage IV Extreme، از کنترلر ولتاژ ديجيتال ROG Extreme Engine Digi+ II استفاده شده است. همچنين استفاده از خازن‌هاي Black Metallic و MOSFETهاي NexFET Power Block نيز باعث ايجاد گرماي کمتري نسبت به نمونه‌هاي مشابه خواهد شد.


مجموعه تراشه‌هاي صوتي Supreme FX II‌ که به سپر محافظتي در برابر تداخلات الکترونيکي مجهز است، بهترين کيفيت صدا را در هنگام اجراي بازي‌ها فراهم مي‌آورد. اين بخش با استفاده از خازن‌هاي با کيفيت بالا و پايه‌هاي اتصال طلايي، نسبت سيگنال به نويز را به 110 دسي‌بل رسانده است. اين بخش مادر برد از فناوري‌هاي نوين صوتي نظير EAX Advanced HD 5.0،‌ Creative Alchemy و THX TruStudio PRO نيز پشتيباني مي‌کند.


در بخش شبکه نيز اين مادربرد با چيپ‌ست اينتل و فناوري منحصر به فرد GameFirst که تنها در سري ROG ديده مي‌شود، بهترين کارايي را براي بازي‌هاي آنلاين فراهم مي‌کند. اين سيستم بار شبکه تحميل شده به پردازنده را تا 35 درصد کم کرده و با کنترل پهناي باند، باعث مي‌شود که گيمرها در کنار انجام کارهاي معمول، بازي آنلاين روان و بدون تأخيري داشته باشند.  نکته جالب اين‌که به رغم ابعاد کوچک، اين مادربرد هنوز هم فضاي کافي براي نصب دو کارت گرافيکي و اتصال آن‌ها از طريق SLI يا CrossFire را فراهم‌آورده است که هردوي آن‌ها از رابط‌هاي PCI-E نسل سوم بهره مي‌برند. همچنين اين مادربرد نخستين مادربردي است که توانسته گواهي رسمي USB 3.0 Ready را از مؤسسه USB Implementers Forum کسب کند. پورت‌هاي USB اين مادربرد براي افزايش سرعت انتقال اطلاعات، از فناوري‌هاي اختصاصي ايسوس نيز بهره مي‌برند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب