ویندوز تغییر چهره می‌دهد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
25 / 11برچسب:, :: 11 ::  نويسنده : BlackHats

سایت یاهو در این باره می‌نویسد: طبق اطلاعاتی که در سایت‌های خبری انتشار یافته است، این لوگوی جدید ترکیبی از تصویر گرافیکی یک رایانه لوحی و دکمه restart است. در واقع مایکروسافت می‌خواهد با تغییر لوگو این پیام را به کاربرانش بدهد که فصل جدیدی از تاریخ ویندوز آغاز شده است.

مایکروسافت به احتمال زیاد در جریان کنگره جهانی موبایل که در پایان ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد، از این لوگو پرده برداری خواهد کرد.

استیو بالمر مدت هاست می‌داند که عرضهٔ ویندوز ۸ با ریسک بالایی همراه است و لذا سعی دارد با تغییرات زیاد شرایط را برای یک عرضه موفق آماده سازد. این ویندوز دنباله روی محیط قبلی ویندوز‌های دیگر نیست و با یک معماری جدید و ویژگی‌های ابداعی بسیار زیاد دیگر، می‌تواند رقابت بهتری با سیستم عامل اپل و آندروید داشته باشد.

مایکروسافت امیدوار است که مردم تغییر لوگوی آن را دوست داشته باشند و بتواند به عموم مردم نشان بدهد که از گذشته فاصله گرفته است.

شاید مایکروسافت بتواند با تغییر لوگو ذهنیت مردم را نسبت به عملکرد نا‌امید کننده برخی از سیستم عامل‌هایش تا حدودی تغییردهد. کاری که اینتل با تغییر لوگوی پردازنده‌هایش انجام داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب