چه انتظاراتی از آیفون 5 دارید؟+ عکس
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

تفاوتی با نسخه قبلی نداشت اما همگان منتظر آیفون 5 هستند تا ببینند چه تفاوتی با گذشته دارد.
با ورود آیفون 4S به بازار عده بسیار زیادی گوشی های خود را عوض کردند اما عده ای نیز این گوشی را تنها همان نسخه قبلی می دانستند که یک برنامه به آن اضافه شده است.

13241.JPG

اپل در مورد گوشی جدید خود یعنی آیفون 5 تا به حال سخن خاصی نگفته اما انتظارات از آن بسیار بالا است و به نوعی همه به دنبال یک گوشی متفاوت هستند. در اینجا به تعدادی از این تغییرات که کارشناسان معتقد هستن حتما باید ایراد شود اشاره می کنیم:

صفحه بزرگتر:
از همان ابتدا اپل تنها گوشی هایی با صفحه 3.5 اینچی تولید کرده است و به سایز صفحه آن دست نزده که این امر خود طرفداران این گوشی را کاهش داده است. این روز ها بیشتر گوشی هایی که توسط شرکت های متفاوت تولید می شوند دارای صفحه هایی با اندازه 4 یا 4.5 اینچی هستند.

13242.JPG

این بار بسیاری از متخصصین بر این باور هستند که اپل گوشی خود را با صفحه ای بزگتر از 3.5 اینچ تولید می کند تا بتواند مشتریان از دست رفته را دوباره بازگرداند.

قابلیت پخش فیلم HD:
این روزها بیشتر گوشی های موبایل قابلیت پخش فیلم های با کیفیت بالا یا همان HD را دارند. این امر هنوز در گوشی های آیفون دیده نمی شود و همین باعث شده تا حد بسیار زیادی از امکانات آن کاسته شود.

پردازشگر قوی تر:
این روزها شایعاتی در مورد پردازشگر فوق سریع Ipad 3 وجود دارد و بیشتر کارشناسان بر این باور هستند که آیفون 5 نیز دارای همین پردازشگر است. البته این امر خیلی دور از انتظار نیستو اگر این مورد به وقوع نپیوندد بیشتر موجب تعجب می شود زیرا بیشتر رقیبان آیفون پردازشگرهایی با سرعت های زیاد دارند که حتی 4S نیز به آن ها نمی رسد.

طراحی جدید:
بعد از گذشت دو سال که از عرضه آیفون 4 میگذرد به نظر می رسد که نیاز باشد تا طراحی جدید برای این گوشی در نظر گرفته بشود. شرکت اپل یک گوشی طراحی می کند و تنها سیستم داخلی آن را افزایش می دهد اما کارشناسان اعتقاد دارند که این بار باید آیفون طراحی گوشی را تغییر دهد.

1323.JPG

عمر باتری:
به گزارش مشرق در مقایسه با دیگر گوشی های لمسی آیفون از عمر باتری خوبی برخوردار است اما به این توجه داشته باشید که اگر صحه ای بزرگتر و پردازشگری قوی تر به آن اضافه شود حتما باید باتری آن نیز تغییر کند وگرنه نمی تواند جواب گویی متقاضیان باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب