کودکان بدون وجود اینترنت احساس ناراحتی و تنهایی می‌کنند
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

شرکت پژوهشی دیجیتال فیوچر در مطالعه خود با هزار کودک و نوجوان بین ۸ تا ۱۸ ساله مصاحبه کرده است تا دریابد فناوری‌های آنلاین و دیجیتال چه تاثیری بر زندگی آن‌ها داشته است.


نیمی از کودکان زیر ۱۲ سال گفته‌اند که بدون اینترنت احساس غم و تنهایی می‌کنند. این رقم در مورد نوجوانان بالای ۱۲ سال ۶۰ درصد است.

به گفته پژوهشگران دیجیتال فیوچر آمار و ارقام اين تحقيق، نشان دهنده محبوبیت شبکه‌های اجتماعی مثل فیس بوک و توئیتر در میان نوجوانان بالا‌تر از ۱۲ سال است. بیش از ۷۰ درصد از نوجوانانی که در این پژوهش مورد مصاحبه قرار گرفته‌اند گفته‌اند از شبکه اجتماعی فیس بوک برای ارتباط با دوستانشان استفاده می‌کنند.



یکی دیگر از یافته‌های این پژوهش این است که وابستگی شدید نوجوانان بریتانیایی به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی روابط رو در روی آن‌ها را کمرنگ نکرده و بیش از ۵۰ درصد از آن‌ها در این مصاحبه‌ها گفته‌اند دوست دارند با دوستانشان به صورت رو در رو و مستقیم صحبت کنند. اما فقط ۳۵ درصد از این نوجوانان ارتباط آنلاین را بر ارتباط چهره به چهره و مستقیم ترجیح داده بودند.



یافته‌های دیگری نیز نشان می‌دهد که نوجوانان مطمئن‌ترین و سالم‌ترین کاربران شبکه جهانی اینترنت هستند. بر اساس این یافته‌ها، ۷۴ درصد کاربران نوجوان زیر ۱۲ سال برای بازی از اینترنت استفاده می‌کنند و ۶۵ درصد از آن‌ها در انجام تکالیف درسی خود از اینترنت کمک می‌گیرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب