تشکيل ستاد حمايت از توليدات بومي فاوا
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
تشکيل ستاد حمايت از توليدات بومي فاوا



به منظور ايجاد حمايت مثبت و سازنده از توليدات بومي در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات، ستاد حمايت از اين نوع توليدات در وزارت ارتباطات تشکيل شده است.

به گزارش ایتنا به نقل از ايسنا، محمود ليالي - مشاور وزير ارتباطات در امور صنعت و دبير ستاد حمايت از توليدات بومي فاوا - با بيان اين مطلب اظهار كرد: پيش از اين تلاش‌هاي گسترده‌اي در اين زمينه صورت گرفته که به منظور گسترش اقدام‌ها و انجام هماهنگي و نظارت بر حسن اجراي وظايف دستگاه‌هاي ذيربط، ستاد حمايت از توليدات بومي فاوا در مجموعه وزارت ارتباطات تشکيل شده است.

وي افزود: برقراري ارتباط مناسب بين دستگاه‌ها، سازمان‌ها، و نهادها براي پشتيباني و حمايت از توليد بومي به منظور افزايش سطح بهره‌وري و کارايي در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات و ايفاي نقش واقعي آن در راستاي گسترش و افزايش شتاب رشد اين حوزه از ديگر اهداف تشکيل اين ستاد محسوب مي‌شود.

مشاور وزير ارتباطات در امور صنعت با اشاره به اهميت حمايت از توليدات بومي تصريح کرد: بنا به سياست‌هاي کلى جمهورى اسلامى، ايران بايد به جايگاه رفيعي در تمامي زمينه‌هاي پيش رو در منطقه دست پيدا کند و اين مهم تنها با فراهم شدن مواردي نظير توانمندسازى بخش غيردولتى براى مشارکت در توليد علم و فناورى و توليد محقق خواهد شد.

وي ادامه داد: در همين راستا و تاکنون تأکيدهاي بسياري از سوي مسئولان عالي نظام نظير مقام معظم رهبري و رييس جمهوري درباره حمايت از توليدات داخلي صورت گرفته است.

دبير ستاد حمايت از توليدات بومي فاوا، با بيان اين که هيات دولت نيز در مهر ماه سال جاري و به منظور حمايت از توليدات بومي مصوبه‌اي را تصويب و ابلاغ کرده است، گفت: بر اساس مصوبه دولت، خريد کالاهاي خارجي داراي نمونه و يا مشابه توليد داخلي توسط تمامي دستگاه‌هاي دولتي و هم‌چنين تمامي دستگاه‌ها يا نهادها و عناوين مشابهي که به نحوي از انحاء از بودجه عمومي و يا دولتي استفاده مي‌کنند، ممنوع است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب