جشنواره خرید تجارت امن برای خریداران کسپرسکی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

شرکت تجارت امن، اولین توزیع کننده ایرانی آسیای غربی محصولات شرکتی کسپرسکی، جشنواره خرید برگزار می‌کند.

به گزارش ایتنا به نقل از موسسه دیده بان آی تی، سازمان‌ها و شرکت‌ها با خرید هر یک از راهکارهای امنیتی Kaspersky Open Space Security از مزایای دریافت رایگان e-Token PASS برای ۵ کاربر و نرم‌افزار Safe Word ۲۰۰۸ Migration Bundle از شرکت SafeNet برخوردار خواهند شد.
این گزارش می افزاید، هریک از مشتریانی که از طریق کانال نمایندگی شرکت تجارت امن و تا تاریخ دوازدهم فروردین ۱۳۹۱ اقدام به خریداری لایسنس های فوق نمایند، می توانند از این جوایز بهره مند شوند.
راهکارهای اپن اسپیس کسپرسکی برای شرکت ها و سازمان ها، حفاظتی همه جانبه و جامع را در مقابل همه تهدیدات فضای سایبر فراهم می آورند.
همچنین Safe Word ۲۰۰۸ یک راهکار امنیتی پیشرفته برای ایجاد و تولید رمز عبور یک بار مصرف با استفاده از مکانیزم شناسایی دو گزینه ای برای دسترسی امن کاربران خارج از سازمان جهت اتصال و استفاده از سرویس های داخلی سازمان می باشد.
e-Token Pass نیز یک دستگاه بسیار کوچک با قابلیت حمل و نقل آسان برای تولید رمز عبور کد گذاری شده و یک بار مصرف می باشد تا به راحتی و به طور موثر دسترسی امن بر پایه فناوری OTP به شبکه، برنامه ها، اطلاعات و سرویس های آنلاین سازمان فراهم گردد.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی درخصوص نوع و نحوه دریافت جوایز و سایر شرایط می توانند با شماره ۸۸۲۰۱۴۲۸ تماس گرفته و یا به وب سایت www.tejarateamn.com مراجعه نمایند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب