رييس سازمان فن‌آوري اطلاعات: شبكه ملي اطلاعات دسترسي به اينترنت را محدود نمي‌كند
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

علي حكيم‌جوادي در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب و با اشاره به اينكه تمام توان سازمان فن‌آوري اطلاعات صرف راه‌اندازي مرحله به مرحله شبكه ملي اطلاعات مي‌شود، اظهار كرد: راه‌اندازي شبكه ملي اطلاعات به صورت مرحله به مرحله صورت مي‌گيرد و در اين مسير از تمام توان و ظرفيت داخل كشور چه در بخش خصوصي و چه دولتي استفاده خواهيم كرد.

وي درباره موضوع اخير مبني بر محدود كردن دسترسي مردم به اينترنت با راه‌اندازي شبكه ملي اطلاعات كه برخي رسانه‌ها حول آن مانور بسياري داده‌اند، اذعان كرد: به هيچ عنوان با راه‌اندازي شبكه ملي اطلاعات دسترسي به اينترنت محدود نخواهد شد چراكه هر كدام از شبكه‌ها تأمين‌كنندگان سرويس مجزايي دارند و در عمل هيچ تداخلي با يكديگر نخواهند داشت.

رييس سازمان فن‌آوري اطلاعات با تأكيد بر اينكه شاكله شبكه ملي اطلاعات بر دوحوزه زيرساخت و دسترسي قرار دارد، ابراز كرد: در حوزه زيرساخت از شبكه در دست شركت ارتباطات زيرساخت استفاده خواهيم كرد و در حوزه دسترسي هم از امكانات مخابرات، اپراتورها و شركت‌هاي PAP و مخابراتي بهره خواهيم برد.

وي افزود: اين شبكه ملي اطلاعات با اتصال جز به جز شبكه‌هاي ديگر از جمله شباب، مالياتي،گمرك و اخيرا شبكه سلامت وزارت بهداشت كامل خواهد شد و به هدف نهايي خود خواهد رسيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب