میزان شکایت مردم از آنتن‌های تلفن همراه
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 میزان شکایت مردم از آنتن‌های تلفن همراه

 
نگرانی از تشعشعات آنتن‌های تلفن همراه همواره در سطح جامعه شایع بوده است اما با این حال مدیران سازمان تنظیم مقررات ارتباطات بر این نکته تاکید دارند که طی شش ماهه‌ی دوم سال گذشته تنها ۳۲ مورد شکایت در این زمینه صورت گرفته که از این میان حتی یک مورد غیراستاندارد هم در میان آنتن‌های گزارش‌ شده یافت نشده است. 


به گزارش از ایسنا، گرشاسب جمشید‌نژاد در جمع خبرنگاران به ذکر توضیحاتی درباره‌ی شکایت‌های مردمی از آنتن‌های موبایل و تششعات آنها پرداخت و اظهار کرد: طی شش ماهه‌ی دوم سال ۹۱، ۳۲ شکایت در این زمینه به دست ما رسید که در این میان ۲۵ درصد شکایات به شرکت ارتباطات سیار (همراه اول)، ۲۵ درصد اپراتور سوم (رایتل)، شش درصد به تالیا، سه درصد به آنتن‌های وایمکس موبیل نت و ۴۱ درصد به ایرانسل مربوط می‌شد. 


به گفته‌ مدیر کل دفتر سرویس‌های رادیویی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از میان این شکایت‌ها پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که حتی یک مورد از این آنتن‌ها غیر استاندارد نبوده‌اند و بخشی از نارضایتی‌های مردم به دلیل نصب دکل آنتن برخلاف نظر آنها بوده است. 


جمشید‌نژاد هم‌چنین یادآور شد: در این میان اگر اپراتوری مانند ایرانسل حجم بالایی از اعتراضات هم داشته به این مساله برمی‌گردد که این اپراتور در حال توسعه‌ی شبکه خود است. 


البته این مدیر سازمان تنظیم مقررات در کنار این صحبت‌ها به این نکته تاکید کرد که از نظر قانونی این وظیفه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات نیست که بخواهد میزان تشعشعات آنتن‌ها را اندازه‌گیری کند. 


وی در عین حال گفت: این موضوت جزو وظایف سازمان انرژی اتمی به شمار می‌رود اما از آنجا که اپراتورها زیر نظر ما کار می‌کنند، ما آنها را موظف کرده‌ایم که تجهیزات اندازه‌گیری تشعشعات سایت‌ها را خریداری و نصب کنند و خود ما هم به واسطه‌ی دستگاه‌هایی که تهیه کرده‌ایم این گزارشات را چک و راست‌آزمایی می‌کنیم. 


جمشید‌نژاد در هنگام ارائه‌ توضیحات خود از یک فایل پاورپوینت استفاده کرده که براساس اطلاعات موجود در آن میزان شکایات مردمی از تشعشعات تلفن‌ همراه در بالاترین سطح بوده و پس از آنتن‌دهی سال ۹۰ تا ۹۱ این رقم سیل نزولی داشته است. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب