BMW رایانه مخصوص بازی‌ طراحی کرد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 BMW رایانه مخصوص بازی‌ طراحی کرد


مرکز DesignworksUSA وابسته به شرکت خودروسازی BMW که تاکنون در زمینه طراحی اتومبیل فعالیت می‌کند، مدل مفهومی از یک رایانه شخصی مخصوص علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای ارایه کرده است.


 این رایانه شخصی که از نظر ظاهری با مدل‌های کنونی بسیار متفاوت است، با همکاری شرکت ASRock به تولید رسیده است و پیش‌بینی می‌شود که در آینده نزدیک وارد بازار جهانی شود.

شرکت BMW این رایانه را M8 نام‌گذاری کرده است که البته در ظاهر شبیه به کنسول بازی Xbox طراحی شده و در اصل آن را رایانه شخصی می‌نامند.

دو شرکت DesignworksUSA و ASRock برای طراحی بدنه این محصول در سال ۲۰۱۲ میلادی همکاری‌های خود را آغاز کردند و هدف آنها ارایه مدلی بود که ضمن کوچک بودن، بتوان به راحتی آن را حمل کرد.
این رایانه شخصی با هدف جلب توجه علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای طراحی شد.

شرکت BMW در خصوص این محصول توضیح داده است که طراحی ویژه بدنه آن این امکان را می‌دهد که بتوان M8 را به صورت افقی یا عمودی روی زمین گذاشت.
در بدنه این محصول از چراغ‌های OLED استفاده شده است که اطلاعاتی در خصوص سیستم از جمله دمای آن را برای ما نمایان می‌کند و امکان کم و زیاد کردن صدا یا تغییر درجه فن را نیز فراهم می‌آورد. 
 
شرکت خودروسازی BMW اعلام کرد که مدل نهایی از این رایانه شخصی به زودی تکمیل می‌شود و آن را در نمایشگاه بین‌المللی Computex در تایپه به نمایش می‌گذارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب