ایسنا باز نمی‌شود چه رسد به فیس‌بوک!
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 ایسنا باز نمی‌شود چه رسد به فیس‌بوک!


من به عنوان یک کاربر حقیر و کوچک فکر می‌کنم که این روزها تمام پارامترهای مذکور دخالت کرده‌اند و دخیل شده‌اند و اینترنت را از کار انداخته‌اند... 


خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز - رضا ساکی 

ساده‌اید اگر فکر کنید مسئولان ذره‌ای قبول دارند که اینترنت چهار روز است قطع است! یعنی نه فقط قبول ندارند، بلکه ایده‌های جالبی هم دارند: 

علیرضا صیدی، رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران، در اظهارنظری اعلام کرد: «توان بازار اینترنت پرسرعت کشور بسیار بالاست و به‌زودی طرح «هر خانوار ایرانی یک خط اینترنت پرسرعت» برای پاسخ‌گویی به نیاز بازار اجرا می‌شود.» 

کور شوم اگر دروغ بگویم، چهار روز است همین ایسنا به‌زور باز می‌شود، چه رسد به فیس‌بوک!
پریروز می‌خواستم عکسی برای خبرگزاری بفرستم یک ساعت تمام طول کشید تا فرستاده بشود! کاربران اینترنت از دسترسی به خبرگزاری‌ها و سایت‌های دولتی و رسمی هم محروم‌اند!‍ ایمیل هم که کلا باز نمی‌شود!
حالا چرا این‌طوری است، خدا می‌داند. عده‌ای بحث نزدیکی انتخابات را دلیل این قطعی می‌دانند، ولی مسئولین این را هم قبول ندارند: 


علی حکیم‌جوادی، رییس سازمان فناوری اطلاعات، در پاسخ به این شبهه تأکید کرد: «پارامترهای متعددی در سرعت اینترنت دخیل است و نزدیک شدن زمان انتخابات هیچ نقشی در کاهش سرعت نخواهد داشت.» 


من به عنوان یک کاربر حقیر و کوچک فکر می‌کنم که این روزها تمام پارامترهای مذکور دخالت کرده‌اند و دخیل شده‌اند و اینترنت را از کار انداخته‌اند.
به نظرم اگر مسئولین طرح «هر خانوار ایرانی یک خط اینترنت معمولی» را اجرا کنند مردم تا ابد دعاگوی ایشان خواهند بود! 


راستی به نظر شما آیا پارازیت‌های ماهواره‌یی ربطی به بحث اینترنت دارد؟ یا آن بحث به این بحث مربوط نیست؟ چون روی ماهواره بدر چنان پارازیتی هست که کانال‌های خودمان را هم از دسترس خارج کرده است، چه رسد به شبکه‌های ضاله‌ای مثل «من‌وتو» و «بی‌بی‌سی»! 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب