صدور مجوز افزایش 20درصدی تعرفه مکالمات
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

ˈحسن رضوانیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتورها می توانند برای فراهم کردن شرایط رقابتی ، حداکثر تا 20 درصد به نرخ پایه اضافه کنند.
وی پاسخ روشنی در باره میزان افزایش نرخ مکالمات تلفن همراه نداد ، اما احتمال افزایش نرخ مکالمات را نیز رد نکرد.
رضوانی در مورد پیشنهاد مخابرات برای افزایش تعرفه های تلفن ثابت و همراه گفت: موضوعی که همراه اول و مخابرات مطرح کرده ، حذف هزینه جابجایی برای تلفن همراه است که به طبع منجر به تغییراتی در نرخ مکالمات عادی می شود .
وی تاکید کرد که حذف هزینه جابجایی به نوعی خواهد بود که تغییری در درآمد اپراتورها ایجاد نشود .
رضوانی درمورد تاثیر حذف هزینه جابجایی تلفن همراه نیز گفت: ممکن است این موضوع ، موجب افزایش هزینه مکالمه برای مشترکینی شود که جابجایی ندارند.
وی در مورد افزایش هزینه تلفن ثابت نیز گفت : اجرای طرح هم کدی در استان ها ، موجب افزایش هزینه تلفن ثابت برخی مشترکان می شود.
یادآورمی شود: براساس مصوبه هیات دولت شرکت مخابرات می تواند در صورت حذف کدهای بین شهری درون استانی ، نرخ مکالمات تلفن ثابت را افزایش دهد.
افزایش نرخ مکالمات تلفن ثابت درون شهری برای جبران هزینه های ناشی از هم کد شدن شماره تلفن های درون استانی است که سال گذشته در استان های تهران و البرز اجرا و منجر به افزایش 12 درصدی نرخ مکالمات درون شهری شد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب