افشای اطلاعات 100شرکت برتر دنیا
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 به گزارش فارس به نقل از تک نیوز، کارشناسان امنیتی نگرانند که از اطلاعات سرقت شده برای اجرای حملات مختلف پیشینگ سوءاستفاده شود.
شرکت امنیتی وب روت که در حال تحقیق در مورد این مساله است می گوید بررسی فایل های اکسس که این اطلاعات از طریق آنها منتشر شده نشان می دهد داده های یاد شده بسیار جزئی و مربوط به برترین شرکت های تجاری فعال در جهان است.

این موسسه امنیتی موفق به شناسایی یک بازار تبلیغاتی زیرزمینی در فضای مجازی شده که فایل های اکسس حاوی داده های مدیران شرکت های بزگ تجاری را به فروش می رساند. این فایل ها حتی حاوی داده های مربوط به کارت ها اعتباری برخی از این افراد هم بوده اند.
فهرست اولیه شناسایی شده حاوی فهرست تماس 508 نفر از مدیران شرکت های خارجی فعال در روسیه و 380 شرکت فعال دیگر در این کشور بوده اند.
از جمله شرکت های برتر تجاری که اطلاعاتشان از این طریق افشا شده می توان به کوکاکولا، Credit Suisse، مرسدس بنز، بلومبرگ و کارلزبرگ اشاره کرد. افرادی که این اطلاعات را سرقت کرده اند می توانند خود را به جای مدیران ارشد این شرکت ها جا زده و از طرف آنها با دیگر افراد تماس گرفته و آنها را فریب دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب