گوگل عینک هوشمند الکترونیکی خود را معرفی کرد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 گوگل عینک هوشمند الکترونیکی خود را معرفی کرد


شرکت گوگل که مدتی است وارد بازار سخت‌افزار شده است، تصویر ویدیویی مربوط به عینک هوشمند خود موسوم به Glass را منتشر کرد و در مورد این محصول توضیح کامل داد. 


به گزارش ایتنا در این تصویر ویدیویی که مدل مفهومی این عینک دیجیتالی به نمایش گذاشته شده است نشان داده می‌شود که این عینک چه قابلیت‌ها و امکاناتی را می‌تواند در اختیار کاربران ‌بگذارد. 

عینک هوشمند Google Glass در اصل یک رایانه همراه محسوب می‌شود، رابط کاربری میان انسان و فناوری را به طور کامل تغییر می‌دهد و دنیای جدیدی از امکانات دیجیتالی را پیش‌روی کاربر می‌گذارد. 

این عینک با فرمان‌های صوتی کاربر کار می‌کند و اگر کاربر فرمان صوتی OK Glass را صادر کند، عینک خود را برای انجام هرگونه فعالیتی آماده می‌سازد. 

از جمله قابلیت‌هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده است تبدیل پیام صوتی مورد نظر کاربر به پیام نوشتاری و ارسال آن به دوستان است.

این عینک همچنین روی شیشه خود پیام‌های دریافت شده را به نمایش می‌گذارد و امکان جست‌وجو در حافظه داخلی و روی اینترنت را نیز فراهم می‌کند که تمامی این اطلاعات در شیشه عینک که نقش نمایشگر را دارد، ارائه می‌شود.

شما همچنین از عینک دیجیتالی گوگل می‌توانید درخواست کنید تا متن‌های مختلف در زبان‌های متفاوت را به زبان مادری شما ترجمه کند.
در این حالت عینک دیجیتالی متن را ترجمه کرده و آن را با زبانی مادری شما قرائت می‌کند. 

یکی دیگر از قابلیت‌های این محصول Google Now نام دارد که به شما کمک می‌کند مثلا زمانی که در فرودگاه هستید، تمام اطلاعات مربوط به پرواز، دریچه ورودی، سالن انتظار و غیره روی شیشه عینک در اختیار شما قرار گیرد. 

گوگل هنوز اعلام نکرده است که مدل نهایی این محصول را چه زمانی وارد بازار می‌کند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب