حملات سایبری دولت چین به آمریکا تایید شد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 حملات سایبری دولت چین به آمریکا تایید شد


به دنبال هک شدن مراکز رسانه‌ای آمریکایی از جمله New York Times، Washington Post و Wall Street Journal طی هفته‌های گذشته و همچنین شرکت‌های تجاری بزرگ و کوچک آمریکا طی یک سال قبل، احتمال می‌رود که این حملات از داخل کشور چین هدایت شوند.
اما هم‌اکنون با انجام بررسی‌های مختلف در این زمینه تایید شد که تمامی این حملات را چین پشتیبانی می‌کرده است. 


به گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی توضیح داده است که شرکت امنیتی آمریکایی Mandiant به زودی گزارشی ۶۰ صفحه‌ای منتشر می‌کند که جزئیات بین گروه‌های هکری چینی و همچنین دولت چین در آن آورده شده است و نشان می‌دهد که دولت چین در اقدامات امنیت سایبری اخیر علیه آمریکا دست داشته است. 

بر اساس این گزارش گفته شده است که عملیات‌های اخیر از داخل ساختمانی در نزدیکی شهر شانگهای که دفتر مرکزی "ارتشش آزادی‌بخش چین" در آن واقع شده، صورت گرفته است.
گفته می‌شود این حملات از داخل واحد ۶۱۳۹۸ این ساختمان انجام شده است. 

دولت چین همچنان این اتهامات وارده را تکذیب می‌کند، اما "کوین ماندیا"(Kevin Mandia) موسس شرکت امنیتی Mandiant توضیح داده است که مستندات فراوانی برای حملات سایبری دولت چین وجود دارد.
او ادعا می‌کند که سندها و دلایل فراوانی دارد که نشان می‌دهد این حملات از داخل واحد ۶۱۳۹۸ انجام شده‌اند. 

منابع آگاه گزارش داده‌اند که بسیاری از آژانس‌های امنیتی و سازمان امنیت اطلاعات آمریکا هم‌اکنون به این یقین رسیده‌اند که حملات سایبری و تخریب‌های اینترنتی اخیر در این کشور توسط گروه‌های هکری چینی صورت گرفته است که مرکز آنها واحد ۶۱۳۹۸ در ساختمان مرکزی "ارتش آزادی‌بخش چین" بوده است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب