75/1 میلیارد دستگاه تلفن‌همراه سال قبل فروخته شد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 75/1 میلیارد دستگاه تلفن‌همراه سال قبل فروخته شد


نتایج یک بررسی جدید نشان داده است که طی سال ۲۰۱۲ میلادی درمجموع ۷۵/۱ میلیارد دستگاه تلفن‌همراه در سراسر جهان فروخته شده است که این رقم کاهش فروش ۷/۱ درصدی تلفن‌همراه در بازار جهانی را نشان می‌دهد. 


 مرکز تحقیقاتی گارتنر پیش‌بینی کرده است که با وجود کاهش فروش جهانی تلفن‌همراه، فروش گوشی‌های هوشمند همچنان رو به افزایش است و تنها در فصل چهارم سال ۲۰۱۲ میلادی بیش از ۷/۲۰۷ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در جهان فروخته شده است که این رقم رشد ۸/۳۸ درصدی فروش جهانی این محصول نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن را نشان می‌دهد. 

این بررسی نشان داده است که محبوبیت گوشی‌های هوشمند معمولی همچنان رو به کاهش است و در فصل چهارم سال گذشته نیز این روند سیر نزولی داشته است.

به گفته گارتنر، در سه ماهه چهارم ۲۰۱۲ درمجموع ۴/۲۶۴ میلیون دستگاه گوشی هوشمند معمولی در بازار جهانی فروخته شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن کاهش ۳/۱۹ درصدی را نشان می‌داد. 

کارشناسان گارتنر همچنین پیش‌بینی کرده‌اند که در سال ۲۰۱۳ نیز شاهد کاهش فروش این محصول خواهیم بود. 

مرکز تحقیقاتی گارتنز احتمال می‌دهد که تا پایان امسال مجموعا یک میلیارد دستگاه گوشی هوشمند در بازار جهانی به فروش برسد و در این سال درکل ۹/۱ میلیارد دستگاه انواع تلفن‌همراه فروخته شود. 

در فصل چهارم سال ۲۰۱۲ میلادی دو شرکت اپل و سامسونگ درمجموع موفق شدند سهم خود از بازار جهانی تلفن‌همراه را به ۵۲ درصد برسانند که این رقم در فصل سوم ۲۰۱۲ میلادی ۴/۴۶ درصد بود.  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب