نیمی از کاربران با دستگاه موبایلی خود موسیقی گوش می‌دهند
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 نیمی از کاربران با دستگاه موبایلی خود موسیقی گوش می‌دهند


یک بررسی جدید نشان داد دستگاه‌های الکترونیکی همراه شامل رایانه‌های لوحی و گوشی‌های هوشمند به میزان قابل ملاحظه‌ برای گوش دادن به موسیقی مورد استفاده قرار می‌گیرند و روز به‌روز بر محبوبیت ان‌ها برای استفاده از این قابلیت افزوده می‌شود. 


 مرکز تحقیقاتی NPD Group در گزارش جدید خود توضیح داده است که ۴۰ درصد صاحبان رایانه‌های لوحی از این دستگاه برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنند و ۵۶ درصد صاحبان گوشی‌های هوشمند نیز فعالیت مشابه را انجام می‌دهند. 

از بین افرادی که گوشی هوشمند را برای گوش دادن به موسیقی مورد استفاده قرار می‌دهند، ۳۹ درصد اعلام کرده‌اند دست‌کم یک بار با این دستگاه موسیقی گوش می‌دهند.
۵۴ درصد هم خاطرنشان ساخته‌اند که بیشتر از سال قبل این دستگاه را برای فعالیت مذکور به‌کار می‌گیرند. 

در زمینه گوشی‌های هوشمند ۶۵ درصد کاربران گفته‌اند که موسیقی‌های مورد علاقه خود را از روی شبکه‌های رادیویی اینترنتی از جمله Pandora گوشی می‌دهند و این در حالی بوده است که ۳۰ درصد آنها از طریق سرویس‌های موسیقیایی سراغ آهنگ‌های مورد علاقه خود می روند.

همچنین گفته شده است که ۶۰ درصد این کاربران موسیقی‌های مورد علاقه‌شان را روی این دستگاه کپی می‌کنند.

برای صاحبان رایانه‌های لوحی نیز آمارها جالب بوده است. شست‌وپنج درصد این افراد گفته‌اند که تمایل به گوش دادن موسیقی از روی رادیوهای اینترنتی را دارند و ۴۹ درصد هم گفته‌اند که موسیقی‌های خود را از روی حافظه داخلی رایانه لوحی گوش می‌دهند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب